Skip to main content
Antwoord

Mailadres hersteld maar geen wachtwoord gekregen

• June 26, 2021
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

na contact met medewerker kpn zouden zij mijn mail account herstellen. dit lijkt gelukt want mijn account vraagt nu steeds om een wachtwoord. echter heeft de kpn mij dit wachtwoord niet gegeven en ik kan ze telefonisch niet bereiken. heeft iemand een oplossing?

Beste antwoord door Anonymous

na contact met medewerker kpn zouden zij mijn mail account herstellen. dit lijkt gelukt want mijn account vraagt nu steeds om een wachtwoord. echter heeft de kpn mij dit wachtwoord niet gegeven en ik kan ze telefonisch niet bereiken. heeft iemand een oplossing?

Hallo @mijohal , als je via de webmail dat mail-account wilt benaderen en je weet het wachtwoord niet meer klik je op [wachtwoord vergeten] en krijg je een nieuw scherm met mogelijkheden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • June 26, 2021

Hallo @mijohal , als je via de webmail dat mail-account wilt benaderen en je weet het wachtwoord niet meer klik je op [wachtwoord vergeten] en krijg je een nieuw scherm met mogelijkheden.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 26, 2021

Wachtwoord kunt u zelf instellen via http://email.kpn.com.