Skip to main content

Ik heb soms het idee dat er gepoogd wordt om Gmail om te zetten in Outlook. Maar ik heb geen idee hoe dat moet. Bovendien: is het verstandig?

Dat heeft niet zoveel met "verstandig" te maken. Het gaat erom wat u wilt. Als u het niet wilt: niet doen.


Maar willen ze uiteindelijk naar Outlook toe? En hoe doe je dat? Heb het ooit geprobeerd, maar het lukte nooit.


Hi @Samaritaan, we denken hier op het forum graag met je mee. Voor zover ik weet kan je Gmail ook gewoon via de online omgeving blijven gebruiken. Gmail is van Google (niet van KPN), dus pin me hier niet op vast 🙂 Je kúnt het in een e-mailprogramma zoals Outlook instellen, maar het hoeft niet. Zoals @Nick83  ook aangeeft, is het puur de vraag wat jouw voorkeur heeft. 

Ik kwam overigens deze pagina tegen, Google heeft hulppagina's om je te helpen met instellen van een Gmail e-mailadres in een e-mailprogramma.


Maar willen ze uiteindelijk naar Outlook toe? En hoe doe je dat? Heb het ooit geprobeerd, maar het lukte nooit.

Wie is 'ze’? @Samaritaan 


Maar willen ze uiteindelijk naar Outlook toe? En hoe doe je dat? Heb het ooit geprobeerd, maar het lukte nooit.

Wie is 'ze’? @Samaritaan 

Ik wist niet dat dit een forum was over de Nederlandse taal. Maar het is niet ongebruikelijk om in schrijftaal ze te  gebruiken in plaats van zij.

Anders gezegd: “Wil men ook naar Outlook toe, hoe doe je het dan.”   En dat had @Alexandra van KPN volgens mij al anderhalf uur voor jouw opmerking beantwoord.


Maar willen ze uiteindelijk naar Outlook toe? En hoe doe je dat? Heb het ooit geprobeerd, maar het lukte nooit.

Wie is 'ze’? @Samaritaan 

Ik wist niet dat dit een forum was over de Nederlandse taal. Maar het is niet ongebruikelijk om in schrijftaal ze te  gebruiken in plaats van zij.

Anders gezegd: “Wil men ook naar Outlook toe, hoe doe je het dan.”   En dat had @Alexandra van KPN volgens mij al anderhalf uur voor jouw opmerking beantwoord.

Mijn vraag is verkeerd geïnterpreteerd @dommeke , wat ik bedoelde met wie is ze, wie met ze bedoelt wordt, een persoon, een instantie @Samaritaan , dus geen taalkundige correctie.