Skip to main content

Mijn abonnement compleet is beƫindigd doordat er een andere aanbieder met glasvezel buitengebied kwam.

Maar nu wil ik ook dat mijn kpn mailadres opgeheven wordt, hoe realiseer ik dit nu?

Mijn kpn mailadres heeft teveel spam mail.

Nadat u het abonnement opzegt bij KPN, blijft het abonnement nog 6 maanden actief. Maar u hoeft er natuurlijk geen gebruik van te maken. U kunt het accountĀ verwijderen uit uw email programma.


Nou ja, het is wel handig als er een foutmelding terugkomt komt als iemand het toch gebruikt, anders krijg je vervelende misverstanden.


HalloĀ @Weika123Ā ,

Volgens mij blijft jouw oude e-mailadres maar Ć©Ć©n maand in de lucht.Ā 

Correctie: zes maanden!Ā 
Ā 

Als je hetĀ (langer) wil behouden, moet je snel contact opnemen met KPN om het om te zetten naar een e-mail-only abonnement. Kost ā‚¬7,50 per maand.Ā :astonished:

Maar jij wilt het helemaal niet behouden. Geen probleem, het e-mailadres hoef je niet apart op te zeggen. Het verdwijnt automatisch.Ā 
Ā 

JeĀ kunt het E-mailadres al direct verwijderen uit jouw e-mailprogramma. Dan zie je daar direct de binnenkomende mails niet meer.Ā 


@Weika123Ā 

Ik lees nu in een ander topic dat de termijnĀ Ā wel 6 maanden is geworden:

E-mailadressen
Nadat we het abonnement beĆ«indigen, kunt u deĀ e-mailadressen nog 6 maanden gebruiken. Het gaat hierbij om de e-mailadressen eindigend op:Ā  @kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsneteindhoven.nl en @onsnetnuenen.nl.


JeĀ kunt het E-mailadres al direct verwijderen uit jouw e-mailprogramma. Dan zie je daar direct de binnenkomende mails niet meer.Ā 

Ik zie het niet dus het is er niet :/

Je kunt ook een vuilnisbak onder de brievenbus zetten.

Een automatisch antwoord instellen EN door sturen naar je nieuwe email adres stel ik voor.

Ā 


JeĀ kunt het E-mailadres al direct verwijderen uit jouw e-mailprogramma. Dan zie je daar direct de binnenkomende mails niet meer.Ā 

EN door sturen naar je nieuwe email adres stel ik voor.

Ā 

@KeesYagi

Grapjas, dan krijgt hij/zij weer alle spam doorgestuurd.Ā 


Nou ja, het is wel handig als er een foutmelding terugkomt komt als iemand het toch gebruikt, anders krijg je vervelende misverstanden.

ā€œTis maar net wat je wil, voor elke oplossing is weer een probleem, maar gewoon alle inkomende berichten negeren is vragen om gedoe.

Hoe veel spam zo er dan tijdelijk nog komen, dat zal toch ook nog wel weer meevallen mag ik hopen. Maar ja, ik heb daar dan zelf ook weinig last van.