Skip to main content

@Vikash , ik heb eigenlijk hetzelfde probleem. Heb bijvoorbeeld een Ikea account gekoppeld aan: ***********@kpnmail.com maar kom niet meer in mijn account omdat de verificatiemails naar dit mailadres gaan wat wij al lang niet meer gebruiken. Kun jij me helpen?

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van: topic
mailadres verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Piabeiedtopmaarktplaats, welkom op het KPN forum. Heh, wat vervelend dat je niet in het kpnmailadres komt. Even voor de duidelijkheid, bedoel je:

1. Dat je het kpn mailadres hebt ‘opgezegd’ en nu weer wilt activeren? 

Dan kun je een dit ‘oude’mailadres weer opnieuw toevoegen in je persoonlijke MijnKPN omgeving. Mits je oude kpnmail.nl niet in gebruik is door iemand anders en al minstens drie maanden buiten gebruik. 

E-mailaccount toevoegen

Je kunt tot 5 e-mailaccounts aanmaken in MijnKPN.

1. Ga naar MijnKPN
2. Klik op 'Producten' en kies product 'Thuis'
3. Kies 'Informatie & Instellingen'
4. Klik op 'E-mailaccount toevoegen'
5. Kies vervolgens jouw nieuwe emailadres en wachtwoord

Je kunt hier ook bestaande e-mailaccounts verwijderen.
Let op: Het primaire account kun je niet verwijderen.

Meer info op: Hoe verwijder of maak ik een nieuw kpn mailadres aan? 

Als je jouw oude e-mailadres korter dan drie maanden terug opgezegd hebt dan staat deze nog in quarantaine en kan deze nog niet opnieuw gebruikt worden. In dat geval kan ik, na verificatie, het e-mailadres vrijgeven en kun je 'm direct opnieuw aanmaken :) 

of
2. Je geen toegang meer hebt tot je bestaande mailadres omdat je het wachtwoord bent vergeten? 

Kijk dan op: E-mail: Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten


IK ben al jaren geen klant meer bij KPN, hoe werkt het dan? Hoef eigenlijk mee even kortstondig vanuit deze mailbox de log in van een aantal accounts aanpassen naar mijn nieuwe mailadres bij Ziggo.


Dat kan niet. Kun je vergeten. Misschien heeft u familie of een kennis die bij KPN zit en dit email adres voor u wilt registreren.


Oef, dat maakt het wel erg ingewikkeld! Je mailadres blijft een 3 - 6 maanden actief na opzegging van je KPN abonnement. Dat geeft jou de tijd om je mailadres bij familie, vrienden, collega's én organisaties en instanties aan te passen. Daarna komt het mailadres definitief te vervallen en na 3 maanden weer vrij om uit te geven. Ik kan het mailadres alleen activeren op een KPN-klantnummer. Niet zaligmakend, maar Nick geeft wel een tip die kan helpen het mailadres te activeren. 


Reageer