Skip to main content

Ik heb een mailadres verwijderd uit mijn primaire account, omdat ik de spelling (hoofdletter / kleine letters wilde aanpassen. Nu wil ik dit mailadres opnieuw aanmaken. Bij het aanmaken krijg ik nu steeds te zien dat het 'mailadres niet beschikbaar is'. Kan dit weer beschikbaar worden gemaakt?

De vraag is of jullie dit mailadres weer vrij kunnen geven?
raag hoor ik van jullie.

Met vriendelijke groet, 

MicD

Hoi @MicD. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om de reservering op het e-mail adres te verwijderen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het e-mailadres achter willen laten in het KPN Forum profiel? Het e-mailadres mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hoi Vikash,
Ik heb alle gevraagde gegevens bijgewerkt in mijn profiel.
Alsvast bedankt voor het oplossen.

Met vriendelijke groet, 

MicD


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat het e-mail adres nog niet is verwijderd is door jou. Zou je dit alsnog willen doen op email.kpn.com. Zodra je het e-mail adres zelf hebt verwijderd kan ik de reservering verwijderen.


Beste Vikash,
Ik wil niet mijn eigen e-mail adres verwijderen / opnieuw aanmaken, maar één van de extra adressen.
Ik heb onder mijn Profiel instellingen bij het veld “Persoonlijke opmerkingen” even aangegeven om welk adres het gaat …..


Ah oke, dat maakt het een stuk duidelijker. Ik heb de reservering verwijderd. :blush:


Dank !


@MicD Graag gedaan!