Skip to main content
Beantwoord

Mailadres vrijgeven

• February 14, 2021
  • 7 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik heb een mailadres verwijderd uit mijn primaire account, omdat ik de spelling (hoofdletter / kleine letters wilde aanpassen. Nu wil ik dit mailadres opnieuw aanmaken. Bij het aanmaken krijg ik nu steeds te zien dat het 'mailadres niet beschikbaar is'. Kan dit weer beschikbaar worden gemaakt?

De vraag is of jullie dit mailadres weer vrij kunnen geven?
raag hoor ik van jullie.

Met vriendelijke groet, 

MicD

Beste antwoord door Vikash van KPN

Ah oke, dat maakt het een stuk duidelijker. Ik heb de reservering verwijderd. :blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @MicD. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om de reservering op het e-mail adres te verwijderen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het e-mailadres achter willen laten in het KPN Forum profiel? Het e-mailadres mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 14, 2021

Hoi Vikash,
Ik heb alle gevraagde gegevens bijgewerkt in mijn profiel.
Alsvast bedankt voor het oplossen.

Met vriendelijke groet, 

MicD

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat het e-mail adres nog niet is verwijderd is door jou. Zou je dit alsnog willen doen op email.kpn.com. Zodra je het e-mail adres zelf hebt verwijderd kan ik de reservering verwijderen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 15, 2021

Beste Vikash,
Ik wil niet mijn eigen e-mail adres verwijderen / opnieuw aanmaken, maar één van de extra adressen.
Ik heb onder mijn Profiel instellingen bij het veld “Persoonlijke opmerkingen” even aangegeven om welk adres het gaat …..

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 15, 2021

Ah oke, dat maakt het een stuk duidelijker. Ik heb de reservering verwijderd. :blush:

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 15, 2021

Dank !

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@MicD Graag gedaan!