Skip to main content

Ik ben slachtoffer van ID fraude.Mijn webmail loopt niet goed.

Iemand besteld online artikelen en ik krijg daar geen mail van. Ik krijg alleen constant berichten postmaster undelivered.

Contact met de politie , het is niet zomaar niks.

Ik heb daarover diverse malen gemaild met het abuseteam wat te doen, ik ben ook maar een leek. Klantenservice zegt dat hun mij moeten helpen.

En wat schrijft het abuseteam, wij zien dat alles in orde is en klaar. Ik heb zelfs foto’s meegestuurd van de mails.

Ze helpen je gewoon niet.

Tijd om over te stappen, waardeloze service!

 

@Lijo40 De mail "postmaster undelivered” is waarschijnlijk een fishing-mail. Kan je een voorbeeld hier posten (a.u.b. maak jouw eigen email-adres onzichtbaar)


Ik krijg dit binnen van een bestelling die met DHL word geleverd, Ik krijg zelf geen mails binnen van DHL. Heb inmiddels wel uitgevonden waar de pakketten heen gaan. Maar het lijkt of de mailberichten vannwat er besteld word ergens anders heen gaan.

 


Oh en in de bijlage staat niks.


@Lijo40 De tekst "Undeliveable: vrijdag komen we bij je langs” moet toch bij jou een alarm laten rinkelen? Engels en Nederlands in een zin?


Ja maar er komt niemand langs, het gaat naar een pakketpunt met locker. De code heb ik niet en als DHL die mailt komt het niet bij mij aan, dat is dus het probleem. En dit is echt niet de enige mail. Heb hiervan ook aangifte gedaan en heb zelf al vanalles opgespoord, ligt bij de politie. Maar het probleem zit nog steeds in de ontvangst van mail die ik niet binnen krijg en het team zegt gewoon van wel. 


Van DHL krijg je verder ook geen hulp hoor, want die geven er niks om wie er een pakket ophaalt.


De tekst "Undeliveable: vrijdag komen we bij je langs” moet toch bij jou een alarm laten rinkelen? Engels en Nederlands in een zin?

Dat is toch volstrekt normaal?