Skip to main content

Ik ben slachtoffer van ID fraude.Mijn webmail loopt niet goed.

Iemand besteld online artikelen en ik krijg daar geen mail van. Ik krijg alleen constant berichten postmaster undelivered.

Contact met de politie , het is niet zomaar niks.

Ik heb daarover diverse malen gemaild met het abuseteam wat te doen, ik ben ook maar een leek. Klantenservice zegt dat hun mij moeten helpen.

En wat schrijft het abuseteam, wij zien dat alles in orde is en klaar. Ik heb zelfs foto’s meegestuurd van de mails.

Ze helpen je gewoon niet.

Tijd om over te stappen, waardeloze service!

 

Inloggen op je webmail via webmail. Als je ingelogd ben, rechts boven op het tandwieltje klikken, vervolgens links in het grijze deel op E-mail klikken. Nu staat er in het rechter scherm ( witte deel) midden boven een 3 tal opties, Afwezigheidsmelding, Automatisch doorsturen en Wijzigen IMAP…

 

Als er bij de middelste een groen schuifknopje staat wordt je mail doorgestuurd.

 


Mijn mail staat niet op forward dat heb ik allemaal al nagekeken.

verder zijn alle instanties al op de hoogte,er kan niets zomaar afgeschreven worden.

Het word onderzocht, heb zelf al het een en ander gevonden, ik ben altijd heel voorzichtig, open nooit iets wat ik niet ken.

Ik heb dit ook nog nooit meegemaakt, ik hoop dat ze degene oppakken .

Ben er inmiddels wel achter dat je bijna overal van het kastje naar de muur word gestuurd.


Staat niet aan


@Lijo40, Dat Undeliverable bericht lijkt een bounce bericht van de mailserver van KPN te zijn.

Zo'n bounce bericht wordt naar de afzender van het bericht gestuurd en dat zou betekenen dat je zelf de afzender bent van dat bericht.

Normaliter vind je in de bijlage dan meer details voor het bounce bericht.

Klopt het dat het "Undeliverable bericht" aan jouw emailadres gericht is?


Hi @Lijo40,