Skip to main content

Vandaag bleek plotseling dat al mijn mailadressen (contactpersonen, adresboek of hoe je het noemen wilt) zijn verdwenen. Uur met Microsoft aan de lijn, allerlei dingen geprobeerd (.ost en .pst bestanden enz.) maar niets lukte. 

Volgens microsoft komt het omdat in Oulook een IMAP-adres staat (mijn huidige mailadres van kpnplanet.nl) en dat wordt niet gesynchroniseerd…. Had ik een Exchange adres erin staan, dan had het wel gekund…. Toch raar dat je daar niet van tevoren over gewaarschuwd wordt? 

Ik heb weinig hoop maar toch: heeft iemand nog een gouden tip om te zorgen dat ik toch mijn maildressen niet allemaal opnieuw hoef in te voeren. HELP!

Groet, Maartje 

Hoi @Liesbeth50. Wat vervelend dat je jouw lijst met contactpersonen kwijt bent. Heb je al gekeken of deze contactpersonen nog wel in de KPN webmail staan?


Hoi Vikash,

 

Nee, ze staan ook niet onder contactpersonen in kpn webmail. Inmiddels heb ik alle mailadressen weer opgeslagen (uit een oude mail ca. 130 mailadressen gevist en opgeslagen) maar die staan nu ook niet op kpn webmail. 

Wat moet ik doen om deze mailadressen ook in kpn webmail te krijgen (dan worden ze bij de volgende update wel gewoon meegenomen, toch??)?

 

Groet,

Liesbeth50


Hoi @Liesbeth50. Wat vervelend dat je jouw lijst met contactpersonen kwijt bent. Heb je al gekeken of deze contactpersonen nog wel in de KPN webmail staan?

Nee, ze staan ook niet onder contactpersonen in kpn webmail. Inmiddels heb ik alle mailadressen weer opgeslagen (uit een oude mail ca. 130 mailadressen gevist en opgeslagen) maar die staan nu ook niet op kpn webmail. 

Wat moet ik doen om deze mailadressen ook in kpn webmail te krijgen (dan worden ze bij de volgende update wel gewoon meegenomen, toch??)?

In dat geval kan je het beste een backup maken van al jouw contactpersonen in Outlook


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag!