Skip to main content

Zie vraagstelling boven.

 

Vroeger kon, tot enige maanden terug voor de webmail update, ik altijd even kijken hoe vol mijn KPN webmailbox was. Na de update enkele maanden terug is dit percentage NIET meer te vinden voor mij.

Hallo @SevenofNine79 

De E-mailquota staat links, onder de mappenlijst. Zie je dit overzicht niet, dan is die ‘verborgen'. Klik dan op de groene dubbele pijl linksonder. Dan verschijnt de mappenlijst met quota weer op het scherm.

 


Beste Ruud,

Dank voor de snelle reactie. Zo was het vroeger ook bij mij. Na een recente update van de webmail niet meer dus. Zie foto's van wat ik nu nog zie.

Zie dubbele groene pijl is er dus ook niet meer nu bij mij.

Zie foto bijlage 2 x

 


Aha @SevenofNine79 , ik zie het al. Ik gebruik webmail op de computer, jij zo te zien op een mobiel. De schermen passen zich automatisch aan op de evt. beperkte schermruimte van het betreffende apparaat. Kennelijk valt (m.i. door een fout) de e-mailquota informatie hierdoor weg. Net even op mijn mobiel gekeken, ik zie nu hetzelfde. Iets wat KPN zal moeten oplossen.

Kan je eventueel even op de computer kijken?


Klopt idd wat je zegt Ruud.

E-mail quota is daar wel zichtbaar 👍😃😃

Opgelost voor mij dus.

Fijne zondag verder.


Graag gedaan, jij ook een fijne dag verder.


.


@SevenofNine79 welkom op het forum 🙂 bedankt voor de feedback! Ik geef het door!


Hallo @Thomas 

Kan je dan het ontbreken van de optie Instellingen → E-mail → Filter regels ook aan het webmail team doorgeven? Ook deze optie ontbreekt op een telefoon. Dit is al eerder (al tijdens de pilottest in oktober dacht ik) doorgegeven, maar heeft kennelijk nog geen prioriteit gekregen.


@RBxx Doe ik!