Skip to main content

Ik krijg telkens de melding dat mijn mailbox vol is, terwijl alle mappen geschoond zijn. Via webmail ook alle mappen leeggemaakt (ook de prullenbak) en daar de melding dat er 2KB in gebruik is van de 15 GB capaciteit. Hoe nu verder?

Hallo @MFMG , 2KB is niks, niets van aantrekken dus.

 


Hoi @MFMG maar hoe en waar krijg je dan de melding “mailbox vol” ? Welk email programma gebruik je?


Hey @MFMG, welkom op het KPN forum. Erg irritant dat je de melding krijgt dat de mailbox vol is. 

Hoi @MFMG maar hoe en waar krijg je dan de melding “mailbox vol” ? Welk email programma gebruik je?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, laat je het weten? :)

 


Ik gebruik Outlook en krijg de melding via e-mail van de KPN, bij herhaling, met oplopende percentages (nu 98%)


Kan je eens een screenshot plaatsen van zo'n email?

Wel even jouw email adres en andere persoonlijke gegevens wegpoetsen.


Hey @MFMG, het is hier al een tijdje stil. Is het probleem ondertussen verholpen? We horen graag van je :) 


Ja hoor, nog steeds deze melding, ongeacht alle tussentijdse schoonmaakacties!

 

Het postvak is bijna vol.

   

 

1,97 GB

1,98 GB

Om ruimte te maken in uw mailbox, verwijdert u alle items die u niet nodig heeft en maakt u de map Verwijderde items leeg. Meer informatie over opslaglimieten .


Hallo @MFMG de door jou ontvangen link (informatie over opslaglimieten) wijst naar een Microsoft pagina Mailbox storage limits

Ik denk dat jouw probleem dus niet ligt bij een KPN mailbox (15GB en vrijwel leeg), maar bij een Microsoft Office 365 mailbox (2GB en bijna vol). Heb je soms een Outlook.com mailaccount? Dat jij de boodschap ontvangt via KPN betekent nog niet dat het een KPN probleem is… Waar komt het mailtje vandaan (afzender)?


 

JA, OKÉ, MAAR HOE DAN VERDER? ALLE MAPPEN ZIJN LEEG EN ER IS GEEN INSTRUCTIE HOE IK VERDER MOET HANDELEN OM WEER TE KUNNEN MAILEN!


PS de afzender is kpn1666975.onmicrosoft.com


Hallo @MFMG heb je al eens op de webmail ingelogd bij Outlook.com?

Via https://outlook.live.com kan je dan bij Microsoft inloggen in jouw account.


Hey MFMG, het gesprek valt hier stil. Ik neem aan dat je goed op weg bent geholpen en nu verder het probleem kunt aanpakken. Daarmee sluit ik het topic.

Heb je toch nog vragen? Dan denken we graag nog even mee :)


Nee, alle adviezen geprobeerd, maar probleem niet verholpen. Ook telefonische helpdesks zeggen het niet te kunnen verhelpen. Ik heb het opgegeven en mail niet meer … (ben toevallig ook ziek, dus heb de energie niet)


Hey @MFMG, onze helpdesk doet er alles aan om je verder te helpen daar waar mogelijk. Jouw KPN Webmail heeft 15 GB opslag en is ruimschoots voldoende.

Het bericht dat je hebt doorgestuurd op twee weken geleden is te herleiden aan Microsoft Outlook. Je maakt dus waarschijnlijk gebruik van een Outlook-account die (bijna) vol zit. Microsoft biedt je de mogelijkheid om het account op te waarderen naar meer opslagruimte. Daarmee voorkom je het probleem. Of je maakt gewoon gebruik van je kpnmailadres op Webmail :)

Ik hoop dat je snel weer beter wordt! Sterkte :bouquet:


Reageer