Skip to main content
Antwoord

Mailbox op mijn mobiel

• September 25, 2019
  • 9 reacties
  • 131 keer bekeken

op mijn mobiel werkt mijn mailbox niet goed.
als ik ververs gebeurt er niets
op mijn laptop werkt alles wel goed
iemand een idee?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @dirk-jan hop, vervelend dat het niet werkt! Dat er geen foutmelding komt is wel jammer, die geeft vaak een indicatie wat er precies misgaat. Net als Nick ben ik ook benieuwd welke app je gebruikt en wat voor apparaat het precies is. Zou je dat kunnen toelichten? Ik ben ook benieuwd sinds wanneer je dit merkt. Ik hoor het graag van je.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 25, 2019
Krijg je geen foutmelding? Lukt het om een mail te versturen? Welke app gebruik je?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 25, 2019
ik gebruik kpnmail en krijg geen foutmelding

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 25, 2019
mail verzenden lukt ook niet

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 25, 2019
Welke app gebruik je?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 25, 2019
En heb je een Android of een appel?

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 27, 2019
Hoi @dirk-jan hop, vervelend dat het niet werkt! Dat er geen foutmelding komt is wel jammer, die geeft vaak een indicatie wat er precies misgaat. Net als Nick ben ik ook benieuwd welke app je gebruikt en wat voor apparaat het precies is. Zou je dat kunnen toelichten? Ik ben ook benieuwd sinds wanneer je dit merkt. Ik hoor het graag van je.

Jasper van KPN
Moderator
Hoi @dirk-jan hop, we hebben nog geen reactie van je gezien. Als we je hierbij nog kunnen helpen horen we het graag van je.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 30, 2019
bedankt voor de reacties, ik heb ondertussen een nieuw toestel en nu werkt alles wel weer

Jasper van KPN
Moderator
Hoi @dirk-jan hop, dat is ook een oplossing inderdaad 🙂 Goed om te lezen dat het daarmee gelukt is en alles weer werkt. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.