Skip to main content
Vraag

Mailbox overzetten naar ander klantnummer

• February 12, 2025
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Hallo,

Zou een moderator mij kunnen helpen met het overzetten van een e-mailadres van het ene naar het andere KPN id?

Mijn ex-partner maakt gebruik van een e-mailadres wat nog aan mijn abonnement is gekoppeld. Ze heeft inmiddels zelf, al een hele tijd overigens, een eigen abonnement. Het zou fijn zijn als haar e-mailadres ook aan haar eigen abonnement hangt.

Bij voorkeur wordt het overgezet inclusief alle e-mailberichten die nu in de mailbox staan, zodat deze niet verloren gaan. Is dat mogelijk?

Ik hoor het graag. 

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten, 

Paul van Antwerpen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 12, 2025

​@Paulus1979 

Dan moet je de gegevens van jou en jouw ex partner bij elkaar zoeken. Bel daarna met de KPN klantenservice ( tel. 0800 - 0402 ) tijdens kantooruren. Die kunnen dat emailaccount in zijn geheel naar het abonnement van jouw ex partner overzetten.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 12, 2025

Ik durf het niet hard op te zeggen, maar ik geloof dat op grond van persoonsgegevens de mailbox leeg opgeleverd gaat worden. 

Je zult zelf voor een backup moeten zorgen. 

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 12, 2025

​@AriënC 

​@Paulus1979 

Nee hoor. Als een mailbox in zijn geheel wordt overgezet dan blijven alle emails behouden. Ik neem aan dat jouw partner ook een KPN abonnement heeft ?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

​@Paulus1979 Hi Paul, logisch dat het voor jullie beiden handiger is als jouw ex-partner haar mailbox bij haar eigen abonnement krijgt.

Het is op het moment vrij druk, waardoor we niet eerder bij je topic zijn aangekomen. Ben je intussen al verder gekomen, of nog niet? Je kunt voor snellere hulp ook een belafspraak maken. Dan belt een collega van me je terug wanneer het jou uit komt om je verder te helpen.