Skip to main content

Hoi @P.J.M. van der Vooren. Het zou inderdaad erg makkelijk zijn wanneer klanten zelf e-mail aliassen kunnen verplaatsen. Ik zal jouw voorstel binnen KPN doorzetten naar de juiste afdeling. Wellicht dat deze optie in de toekomst weer terugkomst, maar ik kan helaas niks beloven.

Als je een alias wilt verplaatsen, dan help ik je natuurlijk graag verder. In dat geval ontvang ik graag een privébericht waarin staat welke e-mailalias je wilt verplaatsen. ☺

Ik heb geen bericht ontvangen. Ik ga er dus vanuit dat je geen aliassen wilt verplaatsen. Als je toch een alias wilt verplaatsen, dan hoor ik dat graag van je!

Goedemiddag, ook ik wil graag de mailbox van mijn zoon verplaatsen naar zijn eigen KPN-klantnummer. Is dat mogelijk?

Groet, Stan

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Stan52. Ik heb een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402), dan wordt je na een verificatie gelijk verder geholpen. Natuurlijk kan ik dit verzoek ook voor je doorzetten. Als je wil dat ik jou hierin verder help wil ik je vragen om alle gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. 


Hoi @Stan52. Ik heb een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402), dan wordt je na een verificatie gelijk verder geholpen. Natuurlijk kan ik dit verzoek ook voor je doorzetten. Als je wil dat ik jou hierin verder help wil ik je vragen om alle gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. 

 

Bedankt, ik heb het met de Helpdesk kunnen regelen.


Wat goed om te lezen dat het inmiddels al is gelukt. 😊


even afwachten… Het zou binnen een paar minuten gewijzigd zijn, maar de mailbox staat nog steeds bij mij...


even afwachten… Het zou binnen een paar minuten gewijzigd zijn, maar de mailbox staat nog steeds bij mij...

Toen een mailbox van iemand anders naar mij werd verhuisd kreeg ik eerst een sms'je dat ze het gingen uitvoeren. De volgende dag kreeg ik weer een sms'je dat het geregeld was. Dat was toen inderdaad het geval.

Piet.


Vanmorgen telefoontje gehad van KPN, mailbox wordt verhuisd.