Skip to main content

Ruim twee en een halve maand geleden heb ik via de mijn kpn portal een van mijn 5 e-mail boxen verwijderd. Niet per ongeluk, maar omdat ik een andere wilde aanmaken. De verwijderde box staat sindsdien op deactivatatie. Ik ben Nu ruim twee en een halve maand later en kom met de telefonische support niet verder dan ik maar moet wachten, dat ik gebeld zal worden door de backoffice, dat het portaal achterloopt…. maar verder kom ik niet. Waar ik normaal erg tevreden ben over de dienstverlening van kpn is dat de afgelopen weken een stuk minder geworden….. kunnen jullie nog iets voor me beteken.

Goedemorgen @Alexander48, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Met het verwijderen van e-mailboxen gaat inderdaad soms wel eens iets fout. We zien dit de laatste tijd iets meer helaas. Maar daar kunnen we je ook bij helpen! Een ticket voor de technische dienst, en zij zullen de deactivatie er dan afhalen en hem verwijderen. Om dit door te kunnen geven heb ik wel wat meer informatie/gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het e-mailadres dat je hebt verwijderd? Die kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators!

Ik hoor graag wanneer je dit hebt aangevuld, dan help ik je verder!


@Alexander48, ik heb nog niet alle gegevens ontvangen. Ik heb het e-mailadres waar het om gaat ook nodig! Als ik je nog kan helpen, wil je dit dan aanvullen en een seintje geven?


Reageer