Skip to main content

Ik heb een email gestuurd naar de heer R. (...), omdat hij mij vorig jaar zo goed geholpen heeft.

Nu ontvang ik een reactie: hij is vanaf 2018 niet meer op kantoor aan het werk.

Wil dat zeggen dat hij helemaal niet meer beschikbaar is of kan hij thuis ook mijn email lezen.

Ik weet dat hij vorig jaar ook vanuit huis werkte, dus ik begrijp deze reactie niet.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Hallo @Kik2021 , het valt nog mee dat je überhaupt een reactie hebt gekregen, want KPN kun je normaliter helemaal niet mailen. Alleen KPN kan jou mailen, maar niet omgekeerd, behalve op verzoek van KPN en dan wordt er een specifiek mailadres genoemd.

 


Welkom @Kik2021 !

Mede vanwege het privacy aspect zullen we geen antwoord geven op de vraag of deze collega nog werkzaam is bij ons. Ik snap natuurlijk dat het makkelijker en soms ook sneller is om mensen direct te benaderen wanneer je de gegevens hebt, maar voor het werkproces aan onze zijde is dit niet altijd even handig. Daarnaast, als de persoon in kwestie je perfect geholpen heeft met kwestie X, is het niet altijd zeker of het ook de juiste persoon is om je te helpen met kwestie Y.

Ik wil je toch aanraden om contact met KPN te zoeken via de reguliere wegen, namelijk Telefoon, Chat of Forum/Social Media. Mochten mijn collega's of ik hier iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag!