Skip to main content
Vraag

Mailen via KPNPlanet account lukt niet meer

• April 13, 2020
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

mailen via kpnplanet X lukt NIET wel via kpn webmail.X  Ontvangen noch verzenden dus.

Wel kan ik mails ontvangen via mijn tablet.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • April 14, 2020

@luistervink Welkom terug op het Forum! Bedankt voor je bericht.  Als ik het goed begrijp werkt de e-mail op de webmail naar behoren, maar niet op een e-mailprogramma op de telefoon/laptop? Op de tablet kun je e-mails ontvangen, maar niet versturen? 

Als de e-mail prima werkt op de webmail, dan is het in eerste instantie een kwestie instellingen controleren. 
Telefoon e-mail instellingen: Selecteer jouw toestel > klik op ‘email instellingen controleren’ en volg de stappen.
PC e-mail instellingen: Selecteer het mailprogramma/besturingssysteem > volg de stappen  

Pas de instellingen waar nodig aan. Als je de e-mail hebt ingesteld als IMAP, dan kun je er voor kiezen het account te verwijderen van het apparaat en de mail helemaal opnieuw in te stellen. 

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • April 16, 2020

@luistervink Is het ondertussen gelukt om de e-mail (opnieuw) in te stellen? Laat het je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? Ik hoor graag van je:hugging: