Skip to main content

mailen via kpnplanet X lukt NIET wel via kpn webmail.X  Ontvangen noch verzenden dus.

Wel kan ik mails ontvangen via mijn tablet.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@luistervink Welkom terug op het Forum! Bedankt voor je bericht.  Als ik het goed begrijp werkt de e-mail op de webmail naar behoren, maar niet op een e-mailprogramma op de telefoon/laptop? Op de tablet kun je e-mails ontvangen, maar niet versturen? 

Als de e-mail prima werkt op de webmail, dan is het in eerste instantie een kwestie instellingen controleren. 
Telefoon e-mail instellingen: Selecteer jouw toestel > klik op ‘email instellingen controleren’ en volg de stappen.
PC e-mail instellingen: Selecteer het mailprogramma/besturingssysteem > volg de stappen  

Pas de instellingen waar nodig aan. Als je de e-mail hebt ingesteld als IMAP, dan kun je er voor kiezen het account te verwijderen van het apparaat en de mail helemaal opnieuw in te stellen. 

 


@luistervink Is het ondertussen gelukt om de e-mail (opnieuw) in te stellen? Laat het je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? Ik hoor graag van je:hugging:


Reageer