Skip to main content
Beantwoord

mailgeschiedenis “hetnet” weg sinds de nieuwe webmail er is

• March 4, 2020
  • 7 reacties
  • 377 keer bekeken

Jerooen
Nieuwkomer

Mijn “hetnet“ mail is verdwenen van voor 2-12-2019 sinds de Nieuwe webmail er is. Ook op mijn Telefoon. ik heb een “hetnet”  mailadres. Hoe krijg ik dit terug?

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Jerooen 

Spijtig dat het al drie maanden geleden misgegaan lijkt te zijn. Hopelijk geen webmail migratie probleem. Als de mails niet terug te vinden zijn in de webmail en ook niet op je PC staan, vrees ik dat ze definitief verloren zijn. Misschien heeft KPN (@Bart_ ) nog een idee, maar het wordt lastig na drie maanden denk ik.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Jerooen
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 4, 2020

Aanvulling:

ik heb tussendoor niet de mail opgehaald met een pc met pop3 waardoor de mailserver wordt leeggehaald

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 5, 2020

Hallo @Jerooen

Is de mail niet meer terug te vinden als je inlogt in KPN webmail ?

Heb je de mailtjes misschien verplaatst naar een ‘eigen’ map?

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 6, 2020

Hallo @Jerooen Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je dit meldt. Ik zie dat RBxx een goede vraag stelt. Kun je daar op ingaan? 

Jerooen
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 6, 2020

Ik heb niets verplaatst naar een eigen map. 
normaal open ik vrijwel nooit de webmail, alleen als ik iets per ongeluk verwijderd heb op mijn telefoon of het postvak vol loopt

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 6, 2020

Hallo @Jerooen , is de mail verdwenen op het moment van overgang naar de nieuwe webmail? De mail is niet meer terug te vinden in KPN webmail ? 

Je gebruikt vrijwel nooit de webmail zeg je, maar wel de telefoon en ook nog je PC? Welk e-mail programma gebruik je? Gebruik je overal IMAP? 

Jerooen
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 6, 2020

De mail is inderdaad verdwenen na de nieuwe webmail.

op mijn telefoon gebruik ik het mail programma van de iphone.

op de pc pop3

als ik op de pc de mail open met pop3  komen hier alle mailtjes binnen en zijn ze daarna weg op de webmail maar dat is normaal en dan heb ik de pc als archief. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 7, 2020

Hallo @Jerooen 

Spijtig dat het al drie maanden geleden misgegaan lijkt te zijn. Hopelijk geen webmail migratie probleem. Als de mails niet terug te vinden zijn in de webmail en ook niet op je PC staan, vrees ik dat ze definitief verloren zijn. Misschien heeft KPN (@Bart_ ) nog een idee, maar het wordt lastig na drie maanden denk ik.