Skip to main content


Mijn “hetnet“ mail is verdwenen van voor 2-12-2019 sinds de Nieuwe webmail er is. Ook op mijn Telefoon. ik heb een “hetnet”  mailadres. Hoe krijg ik dit terug?

Aanvulling:

ik heb tussendoor niet de mail opgehaald met een pc met pop3 waardoor de mailserver wordt leeggehaald


Hallo @Jerooen

Is de mail niet meer terug te vinden als je inlogt in KPN webmail ?

Heb je de mailtjes misschien verplaatst naar een ‘eigen’ map?


Hallo @Jerooen Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je dit meldt. Ik zie dat RBxx een goede vraag stelt. Kun je daar op ingaan? 


Ik heb niets verplaatst naar een eigen map. 
normaal open ik vrijwel nooit de webmail, alleen als ik iets per ongeluk verwijderd heb op mijn telefoon of het postvak vol loopt


Hallo @Jerooen , is de mail verdwenen op het moment van overgang naar de nieuwe webmail? De mail is niet meer terug te vinden in KPN webmail ? 

Je gebruikt vrijwel nooit de webmail zeg je, maar wel de telefoon en ook nog je PC? Welk e-mail programma gebruik je? Gebruik je overal IMAP? 


De mail is inderdaad verdwenen na de nieuwe webmail.

op mijn telefoon gebruik ik het mail programma van de iphone.

 

op de pc pop3

als ik op de pc de mail open met pop3  komen hier alle mailtjes binnen en zijn ze daarna weg op de webmail maar dat is normaal en dan heb ik de pc als archief. 
 

 


Hallo @Jerooen 

Spijtig dat het al drie maanden geleden misgegaan lijkt te zijn. Hopelijk geen webmail migratie probleem. Als de mails niet terug te vinden zijn in de webmail en ook niet op je PC staan, vrees ik dat ze definitief verloren zijn. Misschien heeft KPN (@Bart_ ) nog een idee, maar het wordt lastig na drie maanden denk ik.


Reageer