Skip to main content

Hallo, 

Is het mogelijk om mijn huidige mailmappen (met mails) van een KPN adres over te zetten naar een ander mailadres van KPN dat ik net heb aangemaakt? Ik hoor het graag. 

groetjes, Judith

@Overzetten mailmappen :

Jazeker. Maar dan moeten we nog wat meer weten. Ik neem aan dat je 2 emailaccounts hebt (elk met een aparte gebruikersnaam + wachtwoord) en dat je één of meer emailadressen van het ene naar het andere account wil laten overzetten ?

Staan die 2 mailaccounts op dezelfde naam (+ adres) ? Zo ja, dan kan een KPN medewerker dat voor jouw uitvoeren. Zo nee, dan zul je zelf aan de slag moeten.


Dat kan door in een E-mail-programma (Thunderbird) beide accounts aan te melden, en de betreffende mails van een map in het ene account naar een andere te verslepen; het kan ook met de functie Bericht - Verplaatsen naar .
Voor de zekerheid eerst proberen met een testmailtje.

 


Bedankt voor de reacties. Ik ga KPN bellen, het gaat van KPN naar KPN adres idd. 

En anders zal ik Thunderbird gaan gebruiken.

Heel erg bedankt


@Overzetten mailmappen :

Een moderator hier op het forum kan dat ook voor jou uitvoeren, in gang zetten. Dan moet je hier op het forum bij jouw profiel alle relevante gegevens invullen (bij Privégegevens).


Welkom bij ons op het forum @Overzetten mailmappen. Wat wil je precies overzetten? Is dat echt een map met daarin mails, of een volledige mailbox of alleen een alias? Dat laatste kunnen wij voor je doen, een map met mails kunnen wij niet. Jouw mailberichten zijn voor ons niet inzichtelijk en daardoor kunnen wij daar ook niets aan wijzigen. Je kunt dit doen op de manier die JRe noemt, als de e-maialdressen in het mailprogramma ingesteld zijn als IMAP wordt de map met inhoud dan gesynchroniseerd met de server.


Hai @Jasper, het gaat om mappen die ik heb aangemaakt in ons KPN mailadres met daarin idd mails. Meerdere mappen. Kan ik op een of andere manier een prive bericht sturen om welke mailboxen dit gaat? Of wil je dat ik hiervoor de klantenservice bel? Sorry nieuw op het forum hier.

Dank je groetjes, Judith 


Nee, zoals ik zei is een map met mails verplaatsen iets wat wij niet voor je kunnen doen. Via het forum niet en ook via de telefonische collega's niet. De inhoud voor jouw mailbox is voor ons niet te zien, dat zou in verband met privacy ook heel raar zijn als we dat wel konden. De manier die JRe noemde is de enige optie waarop je dit kunt doen. 


@Overzetten mailmappen :

In dit topic

had een andere forumbezoeker een soortgelijk probleem. 


Ok thanks, dan probeer ik het via thundebird, dank jullie wel voor de reacties