Skip to main content

Sinds ik van pop3 naar imap ben gegaan en office outlook gebruik als e-mail programma komen sommige e-mail in de map Trash terecht, hoe kan dat,waarom, en kan ik dit zo wijzigen dat ze gewoon in Postvak in komen?

 

Ik kom van live-mail naar Outlook en heb er ook ‘last’  van. Volgens mij een dubbele registratie, want de mails komen ook wel in de normale inbox. Het is ook een willekeurige selectie van bedrijfsmatige mails.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi Krap, welkom op het forum! Onhandige situatie dit. Als ik het goed begrijp krijg je alle mail binnen in postvak in, maar een deel van die mails komt ook in de trash? Je verliest dus geen mail. In eerste instantie zou ik denken dat hier sprake is van een ingestelde regel dat bepaalde mails gekopieerd worden naar trash. Zou je willen controleren of je regels ingesteld hebt staan, zowel in Outlook als in de webmail. In de webmail kom je daar via instellingen (⚙️) > E-Mail - Filter regels. In Outlook kun je rechts klikken op een e-mail en dan kiezen voor Regels > Regels en waarschuwingen beheren.