Skip to main content
Beantwoord

Mails met bijlagen worden niet meer verstuurd vanaf mijn laptop, hoe los ik dit op?

• February 3, 2025
  • 7 reacties
  • 100 keer bekeken

Vandaag kwam ik er achter dat bijlagen niet meer worden verstuurd vanaf mijn laptop.  Krijg steeds tetug van de postmaster dat er het word gezien als spam of phishing. Doe ik dit vanaf mijn telefoon of chromebook dan gaat het wel, alles vanaf het zelfde ipadres. Als mij ema verdacht is waarom dan wel vanaf telfoon en chromebook, heb overigens een goed virusscanner op de llaptop en een scan wijst niets uit.

Beste antwoord door jeromeprins

Het heeft dus blijkbaar te maken met vpn van Mcafee,  daar is de laatste tijd veel met gespamed waardoor kpn het ziet als gevaarlijk. Deze stond aan op mijn laptop en niet op telefoon en chromebook vandaar dat ik daar wel kon versturen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 3, 2025

Beste ​@jeromeprins verstuur je het via de webmail van KPN of via een eigen mailprogramma???

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2025

Vanaf de laptop via outlook,  de nieuwe,  maar ook vanuit de webmail vanaf mijn laptop. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 4, 2025

Beste ​@jeromeprins als je via de webmail in wilt loggen, wat voor (fout)melding krijg je dan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 4, 2025

Het heeft dus blijkbaar te maken met vpn van Mcafee,  daar is de laatste tijd veel met gespamed waardoor kpn het ziet als gevaarlijk. Deze stond aan op mijn laptop en niet op telefoon en chromebook vandaar dat ik daar wel kon versturen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@jeromeprins, welkom op onze community, mooi opgelost! Bedankt voor het delen ook!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 13, 2025

Nou, toch niet opgelost, sterker al mijn mail word geweigerd. VPN staat uit en toch komt niets door jullie filter. Dit moet worden opgelost kpn.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Krijg je ook een foutmelding ​@jeromeprins? We hebben onlangs de uitgaande mailservers aangepast om ze veiliger te maken. Hoe heb je de uitgaande instellingen staan?

We hebben dit hier handig op een rijtje staan: Ik kan geen KPN e-mail ontvangen of versturen