Skip to main content

"KPN is continu bezig haar producten en diensten te verbeteren" staat er in de header van de mail.

 

Hoezo wordt ik dan door KPN gespammed met 6x dezelfde mail. Ik zie hier ruimte voor verbetering 😜

26-9 3x

27-9 2x

28-9 1x

Ik heb de mails nog niet geopend

Meer mensen last van?

Ik heb er geen gekregen. Dus ik denk dat u die van mij gekregen heeft 😉


Hallo @Kaljo zijn die mails allemaal naar hetzelfde mailadres gestuurd?

Wat is de afzender van de mail? ...@kpn.com ? Als het dat is, is het goed.


@JanD 

allemaal van klantenonderzoek@kpn.com 


 

26-9 3x

27-9 2x

28-9 1x

 

Meer mensen last van?

Niets ontvangen. 

Maar volgens de "Wet van Bartjens" zou je de e-mail morgen op 29-9 dan niet meer/(0x) moeten ontvangen. 


@Kaljo 

Dit is geen spam omdat dit van @kpn.com afkomstig is. Heb je misschien meerdere emailadressen of emailaccounts ?


@Willy22 

Heb je misschien meerdere emailadressen of emailaccounts ?

Ja

deze mails zijn allemaal aan hetzelfde adres afgeleverd. 

 


@Erik_ Iemand  KPN geen antwoord?


Hallo @Kaljo het kan een paar dagen duren voordat een moderator reageert, reacties worden gegeven op volgorde van binnenkomst volgens het FiFo-principe.

 


Mentions naar een willekeurige moderator zal dit proces ook niet versnellen, en zeker niet als die afwezig is zoals Erik_ 😉


@Kaljo Naast de tip over minder mails spammen, heb je je mening over TV kijken bij KPN gegeven? 😉

Zonder grapjes, dat zijn wel enthousiast veel mails. Ontvang je ze nu nog steeds? Ik zie vaker dat klanten ineens flink wat mails krijgen, maar dat stopt na een paar dagen automatisch weer. Bij jou ook? 


@Sanne_M 

heb je je mening over TV kijken bij KPN gegeven? 

Nee want ik wilde eerst zeker weten of die mails door jullie verstuurd waren. Uit jouw reactie begrijp ik van wel. 

Ontvang je ze nu nog steeds? 

Nee ontvang ze niet meer.

 


Fijn, dan lijkt de toestroom gestopt te zijn. Het is verzonden vanuit een kpn.com adres, dus dan zijn ze inderdaad van ons. Excuses voor de vele mails! Mocht het weer gebeuren, trek gerust weer aan de bel hier. 🙂