Skip to main content

1000 x van ongewenst naar inkomend verplaatst maar “leert” niks en blijft in ongewenst komen…

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

Hi @MartenG, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Heb je het bericht wel aangemerkt als Geen spam? In de KPN Webmail doe je dit in de Spam map, daar klik je op het bericht en selecteer je Geen spam. 

Ik hoor graag van je. 


Hi @MartenG, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Heb je het bericht wel aangemerkt als Geen spam? In de KPN Webmail doe je dit in de Spam map, daar klik je op het bericht en selecteer je Geen spam. 

Ik hoor graag van je. 

H Alex ik moet je zeggen dat ik een “hetnet-mailadres” heb…. En daar komt 1 bepaalde afzender dus standaard in de map “ongewenst”. Ik weet niet hoe je die afzender gewoon “gewenst” maakt en dus in inkomend….

groet!


@MartenG 

Gebruikt die afzender een VPN om email te versturen ? Zo ja, dan is het mogelijk dat een spammer ook diezelfde VPN gebruikt en dan wordt ook de email van die afzender (ook) als spam aangemerkt.

Stuur een email naar abuse@kpn.com die kunnen de “reputatie” van die afzender “resetten” zodat die afzender niet meer als spam aangemerkt.


Hi @MartenG, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Heb je het bericht wel aangemerkt als Geen spam? In de KPN Webmail doe je dit in de Spam map, daar klik je op het bericht en selecteer je Geen spam. 

Ik hoor graag van je. 

H Alex ik moet je zeggen dat ik een “hetnet-mailadres” heb…. En daar komt 1 bepaalde afzender dus standaard in de map “ongewenst”. Ik weet niet hoe je die afzender gewoon “gewenst” maakt en dus in inkomend….

groet!

Snap ik. Laten we makkelijk beginnen. Hoe lees jij je mail? Waar klik je op als je je mail gaat lezen op je laptop of telefoon?