Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem. Vanaf mijn (KPN-)thuisnetwerk versturen van mail lukt niet. Dat wil zeggen, hij verstuurd ze wel, maar ze komen niet aan. Log ik via 3G/4G of via een hotspot of ander netwerk in verstuur hij ze wel en komen ze ook aan.

Het vreemde is dat de verstuurde e-mails (dus die vanaf mijn thuisnetwerk verstuurd zijn) wel te zien zijn bij de verstuurde items in webmail. De verstuurde e-mails blijven dus volgens mij echt "hangen” op de mailserver van KPN.

Is een vreemd en irritant probleem. Hopelijk vindt KPN snel uit wat er aan  de hand is en wordt het opgelost.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @BeekmansM 
Heb je je instellingen op onderstaande manier ingevuld?

Uitgaande mail:
Server smtp.kpnmail.nl
Zet identiteitscontrole op Wachtwoord.
Vul je complete e-mailadres in als gebruikersnaam en vul je wachtwoord in.
Poort 587
Vink TLS aan


Ja, staat precies zo ingesteld. Samen met KPN-helpdesk ook al account uit e-mailprogramma verwijderd en weer teruggezet. Wachtwoord aangepast. Helpt allemaal niet.


Hoi Beekmans, welkom op het forum. Ik heb een eigen topic voor je probleem aangemaakt. Echter, ik ga je wel hetzelfde antwoord geven. Ik verwacht namelijk dat er hier sprake is van een blokkade door onze Abuse afdeling. Stuur dan ook een mail naar abuse@kpn.com. Vermeld in de mail wat er gebeurt en om welk mailadres het gaat. De collega's daar kunnen dit dan nakijken en verhelpen.


Tijdens Carnaval geen tijd/zin gehad om hierover te bellen en/of contact te hebben met KPN. 

Maar wat blijkt…. nu is het ineens opgelost.
Ik ben in ieder geval blij dat e-mails weer aankomen (en toch eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig wat er nu gedaan is en/of waarom het nu weer wel werkt).


Fijn dat het weer werkt, Beekmans! Ik kan niet inzien wat er aan de hand is geweest, dus een antwoord op je vraag kan ik je helaas niet geven. Ik verwacht dat het ging om een tijdelijke blokkade die nu verholpen.