Skip to main content

Aub hulp "mailserver dovecotproxy-asd.so.kpn.org heeft onverwacht de verbinding verbroken",

ik kan al 2 dagen geen mails versturen / ontvangen op Windows live mail en op KPN webmail.

bvd Hans van der Zande

Krijg ook nog melding "De toegestane opslaglimiet van uw account "E-Mail" is overschreden" terwijl er bijna geen mails zichtbaar zijn in KPN webmail.

Hoe kan mails verwijderen als ik er geen zie ?

 


ik had exact hetzelfde 2 weken geleden. Ook het email programma op mijn pc werkte niet meer. Na een week deed alles het weer alsof er niets aan de hand was. Om de mails toch te kunnen lezen liet ik ze vanuit mijn pc emailprogramma doorsturen (dat kon dus blijkbaar wel) naar mijn gmail adres.


Krijg ook nog melding "De toegestane opslaglimiet van uw account "E-Mail" is overschreden" terwijl er bijna geen mails zichtbaar zijn in KPN webmail.

Hoe kan mails verwijderen als ik er geen zie ?

 

Hallo @Hans vdZ 

 

Staat je prullenbak misschien vol met verwijderde mails of 1 van de andere mappen zoals Verzonden of wellicht heb je een Archief map die vol staat?


Alle mappen zijn verder leeg….


@Hans vdZ 

 

Dan lijkt er wat raars aan de hand te zijn met die mailbox, daar zal dan een KPN medewerker/moderator naar moeten kijken.

Je kan het via de klantenservice proberen 0800-0402, wellicht kunnen die het gelijk verhelpen.

 

Vul anders je forum profiel in als je dat nog niet gedaan hebt: https://forum.kpn.com/settings/profile

Vermeld daarin dan ook het email adres waar het om gaat, dan kan een KPN medewerker/moderator er naar kijken zodra dit ze aan dit topic toe komen.

En meld dat dan hier als je dat gedaan hebt.


KPN vanochtend 45 min aan de lijn gehad,

wisten het ook niet…….,

daarna werd de verbinding verbroken (…..) 

Forum profiel met Email adres ingevuld.


@Hans vdZ ik heb je een eigen topic gegeven. Dat is beter voor het overzicht. 😉

Ik heb ook gelijk een ticket voor je aangemaakt om naar het probleem te laten kijken. Naar aanleiding daarvan nemen we binnen een paar dagen contact met je op om het op te lossen. 


Probleem is net door KPN opgelost, hartelijk dank.

 


@Hans vdZ goed om te horen! Blij dat alles weer werkt. 🙂