Skip to main content

Sinds enige tijd verdwijnen een aantal van mijn mails na verloop van tijd uit mijn inbox naar junkmail. Eerst dacht ik alles kwijt te zijn, maar gelukkig vond ik ze hier terug. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan verklaren en voorkomen? Dank en groet

Hi @Robkeu, welkom op het forum!

Gek dat de mailtjes ineens bij de junkmail terecht komen, maar wel fijn dat je ze daar terug gevonden hebt! Gebeurt dit in een email programma zoals outlook? Of via onze Webmail pagina? En bedoel je met de junk mail je map met verwijderde items? Of gaat het hier om spam/ongewenste mail?

In het laatste geval, kan het wellicht zijn dat je in tussentijd mails/afzenders aan hebt gemerkt als spam/ongewenste mail? Als je dat doet, kan hij álle mails van een afzender naar de spam map verplaatsen. Soms gebruikt een afzender van spam een bestaand emailadres van bedrijven als verzendadres,  ik merk dit zelf veel met Ikea en Bol.com. Als ik zo'n mail aanmerk als spam, staan ineens ook alle ‘gewone’ mails van Ikea in m'n spam map.

Als het anders zit, hoor ik het uiteraard graag zodat ik verder met je mee kan denken!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!