Skip to main content
Vraag

Mapje verzonden mails

• February 12, 2020
  • 6 reacties
  • 74 keer bekeken

Na het installeren van mijn nieuwe iPhone 7 is het mapje verzonden niet aanwezig. Wanneer ik een mail verstuur gaat dat goed, maar ik kan hem niet meer terug vinden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 12, 2020

Wat gebeurt er als je in het scherm postbussen rechtsboven op wijzigen klikt? En daarna : Voeg postbus toe. Probeer anders Sent Messages te zoeken.  

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Wijnneus Welkom op het forum. Ik zie dat @Noordzee je al een optie om verzonden items te bekijken heeft gegeven. Is het hiermee ook gelukt om het mapje te vinden? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 14, 2020

De opties van @Noordzee helpen niet. Het lukt niet om een postbus ‘verzonden’ toe te voegen.

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Wijnneus Vreemd, normaal gesproken zou het ook niet nodig moeten zijn om de map verzonden items nog toe te voegen. Op het moment dat je naar de postbussen gaat ziet het er dus niet zo uit als op deze pagina?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 17, 2020

Het is een mysterie maar het probleem is vanzelf opgelost. Sinds gisteren staat de postbus ‘verzonden’ er gewoon bij. Bedankt voor jullie reacties.

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Wijnneus Heel bijzonder dat het vanzelf opgelost is, maar wel goed om te horen! Laten we hopen dat dit ook zo blijft, mocht er toch nog iets mis gaan dan weet je ons te vinden. 🙂