Mapnamen van het KPN account in New Outlook Windows 10 staan in het Engels. De mapnamen van mijn andere twee accounts (Hotmail en Gmail) staan keurig in het Nederlands. Hoe krijg ik de mapnamen van het KPN-account ook in het Nederlands ? Volgens mij staan alle taalinstellingen correct, alleen niet bij dat KPN-account. Dat moet toch aan te passen zijn?
Kijk bij de instellingen of er iets is ingevuld bij pad van de hoofdmap, hier moet inbox staan.
Â
Tabblad Bestand, knop Accountinstellingen, optie Profielen beheren, E-mailaccounts, dubbelklik op het account, knop Meer instellingen, tabblad Geavanceerd, vermeld bij Pad van de hoofdmap de tekst inbox.
Ik hoop dat je weet dat de "gratis" Outlook nieuwe stijl al jouw mails naar de cloud van Microsoft kopieert en dat Microsoft (en de Amerikaanse overheid) daarmee dus volledige inzage kunnen hebben in jouw mails. Ik gruwel van de gedachte en daarom gebruik ik absoluut geen Outlook nieuwe stijl.
Mensen doen altijd moeilijk over Google, maar deze inbreuk op de privacy door Microsoft mag mijns inziens gigantisch genoemd worden.
De mapnamen op de server zijn volgens mij altijd in het Engels. Dat is gewoon de internationale standaard. In het emailprogramma worden deze dan vertaald naar de lokale taal. Bijvoorbeeld Nederlands voor hier in Nederland of Duits voor iemand die in Duitsland woont.Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.