Skip to main content

Bij het instellen van outlook op een nieuwe laptop zijn opeens al mijn mappen/submappen verdwenen. Mails etc komen gewoon binnen in outlook alleen ik ben dus al mijn opgeslagen gegevens kwijt die ik in deze mappen had staan. 

 

Hoe kan ik weer toegang krijgen tot deze mappen want dat is wel noodzakelijk in verband met mijn werk. Of worden deze mappen niet automatisch overgenomen binnen outlook en staan ze intern op een laptop? 

 

Hi Mike, welkom op het forum. 

Ik vermoed dat je e-mailaccount als POP is ingesteld op je oude laptop (klopt dit?), deze staan dan inderdaad intern opgeslagen op de laptop en niet op de server. Deze zou je dan handmatig moeten verplaatsen. Vanuit Outlook kun je bijvoorbeeld berichten ook slepen naar je bureaublad om ze daarna weer te slepen naar een IMAP versie van het account in Outlook. Om even een voorbeeld te noemen. Belangrijk is in ieder geval dat je de berichten nog wel hebt op de oude laptop, dan gaat het om een verplaatsing. 

Volg je me nog in dit verhaal?


Log eens in op de webmail en check eens wat daar te zien is.


Mike, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.