Skip to main content

Ik krijg sinds ruim 2 weken melding Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via (e-mailadres) rapporteert fout ()x800CCC0E): Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via (e-mailadres). Fout: Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met de serverbeheerder of internetprovider als u dit bericht blijft ontvangen.

 

Er komen geen mails meer binnen. (Versturen lukt nog wel)

 

Hoe krijg ik dit verholpen?

 

Dank,

Leon

Hoi Leon. Wat vervelend dat je deze foutmelding te zien krijgt. Maak je gebruik van Outlook? Zo ja, welke versie? Zou je de instellingen willen controleren in Outlook? Op deze pagina vindt je informatie om jouw mail op de juiste manier in te stellen.


Hallo Vikash, 

Ja, ik maak o.a. gebruik van Outlook, 2016. Ik heb de accountinstellingen bekeken. De servernamen, poortnummers en versleutelcodes lijken te kloppen. Maar er komt dus niets binnen. (Wel op webmail). Wanneer ik jouw link open voor juiste manier van instellen, lijkt het net of ik moet starten met verwijderen van het account. Klopt dat wel? Raak ik dan niet al mn oude/bestaande emails kwijt?

 

Bij voorbaat dank maar weer,

Leon


In mijn linkje staat onder andere hoe je een e-mail adres kan verwijderen en instellen. Je zou het e-mail adres opnieuw kunnen instellen in Outlook 2016, zonder het bestaande e-mail account te verwijderen. Als het nieuwe e-mail account goed werkt kan je altijd nog verwijderen. 


Mijn emailadres als nieuw account proberen aan te melden in outlook ging niet; ik kreeg melding dat outlook die al kende/had. Ik wist dat mijn emailadres via webmail achter mijn naam ook getallen bevat; dat heb ik toen maar als nieuw account aangemeld/ingesteld. Op dit mailadres heb ik nu alle oude mails gesynchroniseerd binnengekregen en het ontvangt ook nieuwe mails.

Ik snap niet waarom ik ze niet op mijn aloude, korte mailadres binnen krijg, maar goed, de synchronisatie van inkomende mails via het langere emailadres lukt i.i.g., dus mijn emails lijken gered..

 

Mvg,

Leon


Het is mij even niet duidelijk of het probleem verholpen is. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik het graag.:slight_smile:


Ik krijg de emails nu binnen via mijn uitgebreidere emailadres (het adres met naam en getallen) en de betreffende inbox synchroniseert ook, dus in die zin kan ik weer uit de voeten. In de inbox van mijn korte emailadres ***** (dus zonder getal) komt na 10 december nog steeds niets binnen /synchroniseert niet. Het zou fijn zijn wanneer dat euvel alsnog verholpen kan worden. Misschien is het een probleem met mijn microsoft office account /wachtwoord (?). Ik heb nogmaals het wachtwoord ingetoetst gisteren, maar zie nu weer de melding van accountfout..

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Wat goed dat je weer e-mail kan ontvangen. Je hebt een e-mailbox (lange e-mailadres) en daaronder een alias (korte e-mailadres). Als je het korte e-mailadres wilt instellen vul je als gebruiksnaam en wachtwoord in van het lange e-mailadres. Bij e-mailadres mag je jouw korte e-mailadres invullen. 


Het betreft als ik het goed zie 2 afzonderlijke accounts. Wachtwoord wijzigen (vervangen door het wachtwoord van het lange e-mailadres) gaat helaas niet (bij handmatig herstellen). Krijg steeds weer melding Aanmelden bij binnenkomende server (IMAP-server) is mislukt. Controleer emailadres en wachtwoord en probeer het opnieuw..


(Ter aanvulling: betreft m.i. 1 account van Planet en 1 account van Microsoft Outlook..)


(Ter aanvulling: betreft m.i. 1 account van Planet en 1 account van Microsoft Outlook..)

Heb je op dit moment nog problemen met het @Planet account of met een andere e-mail account? 

 


Reageer