Skip to main content

Onlangs is KPN internet vernieuwd..sindsdien  ben ik mijn opgeslagen mappen kwijt! Iemand een TIP!?

 

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Dag @Sophia62 

Je zegt KPN internet, maar daar is niets aan veranderd. Wel is er een nieuwe KPN webmail gekomen.    Er hebben zich daarbij na migratie meer gebruikers gemeld met verdwenen “eigen” mappen.

Kijk eens of dit ook voor jou de oplossing is om de mappen terug te vinden:

  • Mijn eigen aangemaakte mappen zijn niet zichtbaar na de migratie?
    Zorg ervoor dat je “Mijn Mappen” ook daadwerkelijk uitgeklapt hebt. Dit doe je door te klikken op het driehoekje ervoor.
    Als dat niet helpt, ga naar instellingen (⚙️) en dan  “E-Mail” en vervolgens “Wijzig IMAP abonnementen”.  Je krijgt dan een lijst met al je mappen. Mappen die je zelf hebt aangemaakt staan onderaan. Zorg dat deze allemaal aangevinkt zijn en kies dan voor “Opslaan”

Dit en meer is te vinden in het topic De nieuwe KPN Webmail


Hoi Ruud,

Dank voor je duidelijk respons! Je TIP had ik al uitgevoerd...maar ben zelf op onderzoek gegaan..en nu staat een groot gedeelte bij verzonden...Raadsel en ik ben ook nog een en ander kwijt..denk permanent!

Ga eens verder spitten...groet Sophia62

 


Bovenstaande TIP zou voldoende moeten zijn om je verdwenen mappen terug te vinden. Pas daarom op met spitten @Sophia62 en ga niet te ver, anders kan KPN er wellicht ook niets meer aan doen.

Vul je KPN forum profiel (←privé) alvast in met naam, postcode + huisnummer en klantnr(s), dan kan een KPN moderator hier verder naar kijken.


Beste @Sophia62, welkom! De adviezen van Ruud voor wat betreft het uitklappen van de mappen én het checken van de ‘IMAP abonnementen’ zouden inderdaad moeten leiden tot het terugvinden van je e-mails. Als dat niet het geval is, vul je dan je forumprofiel aan met de gevraagde gegevens?