Ik werk met @hetnet.nl In het linker rijtje : MAPPEN. Er zijn een aantal mappen door mij aangemaakt. Wil ik een bericht verplaatsen naar een van die mappen,kan ik niet(soms wel) bij de laatste mappen komen.
Hoe kan ik dit veranderen of wat moet ik doen.
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Marcia van KPN
Beste @Arne kistemaker, goede vraag! Het is inderdaad zo dat je niet teveel mappen 'mag' hebben bij webmail. Hoeveel teveel daadwerkelijk is, durf ik niet te zeggen. Maar ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat het degene zijn die je niet kunt zien. Je kunt nog eens proberen om de beta webmail te gebruiken, maar beter is het om te kijken of je een aantal mappen kunt verwijderen. Excuses voor het ongemak!
Beste @Arne kistemaker, goede vraag! Het is inderdaad zo dat je niet teveel mappen 'mag' hebben bij webmail. Hoeveel teveel daadwerkelijk is, durf ik niet te zeggen. Maar ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat het degene zijn die je niet kunt zien. Je kunt nog eens proberen om de beta webmail te gebruiken, maar beter is het om te kijken of je een aantal mappen kunt verwijderen. Excuses voor het ongemak!
Er is gerelateerd aan deze vraag nog een issue: Als ik via Webmail mail verstuur (zoals naar Abuse of samples om incorrect als spam benoemde mail te versturen) komt die mail in andere folders dan door Microsoft Office mail gebruikt. In koppel Outlook via IMAP en zie ineens : Verzonder items" en "sent", "verwijderde items"en "trash". Zou niet weten waarom die folders dubbel zijn, verwijderen is niet zo makkelijk
Er is gerelateerd aan deze vraag nog een issue: Als ik via Webmail mail verstuur (zoals naar Abuse of samples om incorrect als spam benoemde mail te versturen) komt die mail in andere folders dan door Microsoft Office mail gebruikt. In koppel Outlook via IMAP en zie ineens : Verzonder items" en "sent", "verwijderde items"en "trash". Zou niet weten waarom die folders dubbel zijn, verwijderen is niet zo makkelijk
Kort antwoord: Microsoft.
Iets langer antwoord: Outlook hanteerd folder namen gebasseerd op de ingestelde taal en zal deze aanmaken (en gebruiken). In sommige versies is dit in te stellen, in latere versies is dit niet meer zo en zijn de twee keuzes 1) ermee leven of 2) een andere mail client gebruiken.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.