Skip to main content

Mappen structuur Outlook classic: taalinstellingen aanpassen

• November 13, 2025
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb in mijn mappenstructuur de nederlandse benamingen (b.v. : verzonden items , e.d.) Sinds de nieuwe Windows 11 versieĀ  en nieuwe Microsoft office 15 gaan mijn verzonden kpn-emails naar de engelstalige map aanduiding : sent.

Dit vind ik redelijk irritant. Kan ik de engelstalige mappen versies verwijderen zoja HOE?Ā 

Ā Ā 

4 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 13, 2025

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Nico B., heb je de mappen ook dubbel nu na de Windows 11 update, of begrijp ik dat verkeerd? In het artikel waar WMG naar verwijst worden al wat tips gegeven zo te zien, heb je die al kunnen bekijken?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 15, 2025

Hoi Jasper, ik heb inderdaad de mappen structuur in het Nederlands én in het Engels. Het artikel waar WMG naar verwijst, leidt tot Microsoft en daar wordt ik niet veel wijzer en/of te diep de materie in. Volgens mij moet er eenvoudige verwijzing zijn alleen voor mij niet helder. Ik zie via google dat er meer mensen mee zitten maar er wordt geen oplossing aangereikt.   

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 17, 2025

​@Nico B.Ā 

Soms neemt het emailprogramma de mapnamen over die door de software van de ISP gebruikt worden. Dat zie ik soms ook bij de KPN gebeuren. Dan heeft mijn emailprogramma bijv. de map ā€œVerwijderde Itemsā€ maar dan duikt meer dan eens de mapnaam ā€œPrullenbakā€ of ā€œTrash" op.