Hoe kan dat mijn mappen verdwenen zijn
Met het nieuwe kpnplanet mail
Ā
Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, losse reactie elders hiermee samengevoegd
Hoe kan dat mijn mappen verdwenen zijn
Met het nieuwe kpnplanet mail
Ā
Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, losse reactie elders hiermee samengevoegd
Waar zijn mijn opgeslagen mappen geblevenĀ
HalloĀ
Mijn eigen aangemaakte mappen zijn niet zichtbaar na de migratie?
Zorg ervoor dat jeĀ āMijn Mappenā ook daadwerkelijk uitgeklapt hebt. Dit doe je door te klikken op het driehoekje ervoor. Als dat niet helpt, ga naarĀ instellingen () en danĀ āE-Mailā en vervolgens āWijzig IMAP abonnementenā.Ā Je krijgt dan een lijst met al je mappen. Mappen die je zelf hebt aangemaakt staan onderaan. Zorg dat deze allemaal aangevinkt zijn en kies dan voor āOpslaanā
P.s. hierna nog wel even uitloggen/inloggen!!
KPN zou er mijns inziens verstandig aan doen om bij de migratie de zelf aangemaakte mappen altijdĀ als zichtbaar in te stellen.
HalloĀ
Dank je wel alle mappen weer terug gevondenĀ
Ā
Ā
het werkt weer
Ā
Ook bij mij zijn na de overzetting eigen aangemaakte mappen verdwenen. Met hierboven vermelde hersteloperatie heb ik ze niet terug kunnen vinden.
Wimper
Ook bij mij zijn na de overzetting eigen aangemaakte mappen verdwenen. Met hierboven vermelde hersteloperatie heb ik ze niet terug kunnen vinden.
Wimper
Bij u staan hier allemaal vinkjes?
Ā
Inderdaad
Inderdaad
Ok. Dan zit er niets anders op dan de mappen terug te zetten vanuit de backup die u minstens 1x per week maakt. Toch?Ā Ā
backup maken van webmail
Beste antwoord door Erwin_
HoiDe webmail heeft inderdaad geen ingebouwde backup functionaliteit. Dat betekent niet dat er geen manieren zijn om alsnog de mail veilig te stellen. Je kunt bijvoorbeeld een mailprogramma gebruiken. Maar, los daarvan: mappen kwijt is natuurlijk niet de bedoeling. Je geeft aan dat je gecheckt hebt of je alle mappen geabonneerd hebt en dat je daar inderdaad overal vinkjes hebt staan. Dat is al goed. Voor de zekerheid toch nog even de open-deur vraag: Heb je ook de eigen mappen uitgevouwen door op het driehoekje ervoor te klikken?
Ā
Als je dat ook gedaan hebt, en ze staan daar ook niet, vul dan jeĀ forumprofielĀ in. Vermeld de mailbox waar het om gaat in het vak āpersoonlijke opmerkingā samen met de naam of namen van de mappen die je kwijt bent.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.