Na overstap ander emailadres alle mb's kwijt...van zo'n 45000 nu nog circa 50 over in 2 minutenĀ
Wat bedoel je met āoverstap ander emailadresā ? Had je een extra emailadres aangemaakt dat met het POP protocol werkt en dat naar hetzelfde emailadres wijst als dat andere emailadres ? Want bij standaard POP worden de emails van de (KPN) emailserver gehaald en naar jouw bijv. laptop verplaatst.
Ik persoonlijk heb nooit problemen gehad met de KPN emailserver maar toch heb ik het volgende gedaan.Ā Ik persoonlijk heb in mijn emailprogramma 2 accounts aangemaakt. ĆĆ©n die met POP werkt en Ć©Ć©n die met IMAP werkt. Bij dat POP account heb ik ook een optie aangevinkt waardoor het emailprogramma een kopie van alle emails op de (KPN) emailserver laat staan. Op deze manier heb ik altijd een kopie van alle email op mijn laptop staan.
Over de 45.000 emails: weet je zeker dat je al die email moet bewaren ? Er zijn ongetwijfeld vele emails die je zonder problemen kunt verwijderen.
Hoi
We hebben geen bericht meer van je gezien
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.