Skip to main content

Na overstap ander emailadres alle mb's kwijt...van zo'n 45000 nu nog circa 50 over in 2 minutenĀ 

@RuudieĀ 

Wat bedoel je met ā€œoverstap ander emailadresā€ ? Had je een extra emailadres aangemaakt dat met het POP protocol werkt en dat naar hetzelfde emailadres wijst als dat andere emailadres ? Want bij standaard POP worden de emails van de (KPN) emailserver gehaald en naar jouw bijv. laptop verplaatst.


@RuudieĀ 

Ik persoonlijk heb nooit problemen gehad met de KPN emailserver maar toch heb ik het volgende gedaan.Ā Ik persoonlijk heb in mijn emailprogramma 2 accounts aangemaakt. ƉƩn die met POP werkt en Ć©Ć©n die met IMAP werkt. Bij dat POP account heb ik ook een optie aangevinkt waardoor het emailprogramma een kopie van alle emails op de (KPN) emailserver laat staan. Op deze manier heb ik altijd een kopie van alle email op mijn laptop staan.

Over de 45.000 emails: weet je zeker dat je al die email moet bewaren ? Er zijn ongetwijfeld vele emails die je zonder problemen kunt verwijderen.


Hoi @Ruudie, welkom bij ons op het forum. Kan je vertellen wat je precies bedoelt? Je hebt het over een e-mailadres wat je hebt gewijzigd en MB's die zijn verdwenen. Gaan de MBā€™s over een mobiel abonnement, ook over de mail of iets anders? Als je ons meer kunt uitleggen over wat er precies aan de hand is kunnen we gericht met je meedenken. of hebben de reacties van Willy je al geholpen?


We hebben geen bericht meer van je gezien @Ruudie, hopelijk is het met de bovenstaande antwoorden opgelost. Als dat niet het geval is kan je de gestelde vragen beantwoorden. Dan kunnen we verder met je meedenken.