Skip to main content

Goedendag 

 

wij hebben al jaren een Kpn mail adres.

Nu wil ik twee email adressen toevoegen omdat ik een eigen bedrijf ga starten .

Dan wil ik niet dat die op onze privé mail binnen komt. Dus dacht ik dan maak ik er twee nieuwe aan want overal staat dat je 5 email adressen kan hebben.

Maar wat ik ook probeer toe te voegen hij geeft elke x de melding maak een bestaande email aan .

Maar dat wil ik dus niet ik wil een zelf verzonnen email adres hebben zodat ik die ook door kan geven aan de Kvk .

Wie kan mij hier mee helpen , het zijn geen rare email adressen 

Hallo @Droopy07 , er is een verschil tussen een emailaccount en een emailadres, een emailadres is een alias dat onder een bestaand emailaccount hangt.

In jouw geval is het het handigst om een emailaccount aan te maken en dat voor de zakelijke doeleinden te gebruiken.

Nu zou het kunnen zijn dat bij het aanmaken van een nieuw account de naam van een bestaand account gebruikt wordt met een volgnummer, daaronder maak je dan een emailadres (alias) dat je voor je zakelijke doeleinden gebruikt.

Voorbeeld:

privé-account is account@kpnmail.nl en het adres (alias) dat daaronder hangt is priveaccount@kpnmail.nl

Nu wil je voor de zaak een nieuw account aanmaken, dat wordt dan automatisch account1@kpnmail.nl en het adres (alias) dat daaronder hangt kan dan worden zakelijk@kpnmail.nl

Alles wat voor de @ kun je natuurlijk zelf bedenken bij de adressen (aliassen).

Zie hieronder een link aangaande het aanmaken van accounts en adressen:

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/e-mailaccount-of-adres-aanmaken-of-opheffen.htm

Succes


Maak een heel nieuw account aan via email.kpn.com!

Je hebt tot 5 accounts mogelijk. En onder elk account kunnen nog tot 10 emailadressen, aliassen, aangemaakt. Maar een alias is nu hiervoor niet handig.


Dank jullie wel voor het reageren ik ga daar mee aan de slag


Hallo @Droopy07. Is het inmiddels gelukt met de tips/suggesties van de KPN Community?
Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust! We denken graag met je mee :muscle_tone1:  


Het lukte helaas niet daarom via Gmail maar gedaan en dat is wel gelukt 😃

bedankt voor iedereen die gereageerd hebben .