Skip to main content
Beantwoord

Melding dat ik bijna geen opslagruimte in KPN Cloud heb, ik gebruik 1,66 van de 10 GB

• December 18, 2025
  • 8 reacties
  • 138 keer bekeken

Ik krijg op dit moment de melding “U heeft bijna geen opslagruimte meer” op KPN Cloud. Volgens mij is de capaciteit 10 Gb terwijl ik volgens eigenschappen op Windows 1,66 Gb gebruik. Wat is hier aan de hand? 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Het team dat zich binnen KPN met de clpoud opslag bezig houdt geeft aan dat de indexen bij jouw gereset zijn en nu goed gesynchroniseerd zijn. ​@Jacques de B 

8 reacties

• December 18, 2025

Dit gebeurt vaker. Dan moet er iemand bij KPN de boel resetten. 

Doe jij wel eens alles verwijderen en alles weer opnieuw uploaden? 

• Auteur
  • Topper
  • December 18, 2025

Dank je: deels verwijder ik zaken, maar helpt dat om alles te verwijderen? 

Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • December 18, 2025

Ik denk het niet. Ik had iets soortgelijks. Uiteindelijk heeft KPN de indexen gereset en toen was het weer goed.
Zie dit topic..

• December 18, 2025

Nee. Juist niet. Zo is een cloud niet bedoeld. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Jacques de B, hier gaat duidelijk iets niet goed in de berekening van de opslag capaciteit. Vermoedelijk moeten net als bij ​@MinneH de indexen even een reset krijgen. Zou je jouw community profiel in willen vullen? Het is vooral belangrijk dat je het e-mailadres opgeeft waarmee jij gebruik maakt van KPN Cloud. 

Als je jouw profiel in hebt gevuld, geef dan even hier in het topic een seintje. 

• Auteur
  • Topper
  • December 22, 2025

Hallo Jeroen: ik heb profiel ingevuld! Groeten Jacques de Betue

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Er is een melding de deur uit gedaan naar het team dat zich bezighoudt met de KPN Cloud. Zij gaan hier naar kijken voor jou. Zodra er nieuws is, zal ik dat melden. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 30, 2025

Het team dat zich binnen KPN met de clpoud opslag bezig houdt geeft aan dat de indexen bij jouw gereset zijn en nu goed gesynchroniseerd zijn. ​@Jacques de B