Ik krijg de bovenstaande melding heeft iemand daar op het moment last van?
Dit is in mijn kpn.id ik probeer in mijn webmail in te loggen dat lukt niet Dus ik dacht misschien is er abuse gepleegd dus even mijn wachtwoord wijzigen in id en toen deze melding
Beste antwoord door Marcia van KPN
Wat fijn dat alles gewoon weer lijkt te werken! Bedankt voor het doorgeven allemaal! Zodra ik vanuit onze kant ook bevestiging krijg dat het daadwerkelijk opgelost is, zal ik een update plaatsen. Ik verwacht dit na 12 uur te kunnen doen.
bij mij gebeurt het zelfde. Kan met webmail de mailbox niet bereiken, ga ik via mijn kpn naar instellingen is de mailbox niet beheerbaar (zie mijn eigen melding hier onder).
En zoals hier beneden aangegeven: Outlook heeft al half uur of meer moeite mailbox te bereiken vraagt op imap wachtwoord, en gaat dan niet verder
Windows10, laatste updates, Office 2019 laatste updates
In mijn Telfort omgeving (nu dus ook KPN) diverse mailboxen verdwenen
dat gaat niet goed maar van KPN hoor je nog niets dat is vreemd
Ik kijk morgen nog wel even maar tis raar dat bijvoorbeeld de mailbox van mijn dochter nu compleet verdwenen is. Kan deze ook niet opnieuw aanmaken. En elke keer als ik check, zijn er weer ander le mailboxen weg of ze zijn er ineens weer. Dacht dat het misschien te maken had met het overzetten van dingen van Telfort naar KPN.
Hier nog steeds hetzelfde. Ik las op eerdere fora dat het vaker gebeurt. Iets met migreren van e-mail accounts naar nieuwe servers. Morgenochtend kijken of het weer over is. Wel vervelend dat dit zonder aankondiging gebeurt
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.