Skip to main content

Ik krijg de bovenstaande melding heeft iemand daar op het moment last van?

Dit is in mijn kpn.id ik probeer in mijn webmail in te loggen dat lukt niet Dus ik dacht misschien is er abuse gepleegd dus even mijn wachtwoord wijzigen in id en toen deze melding

bij mij gebeurt het zelfde. Kan met webmail de mailbox niet bereiken, ga ik via mijn kpn naar instellingen is de mailbox niet beheerbaar (zie mijn eigen melding hier onder).

En zoals hier beneden aangegeven: Outlook heeft al half uur of meer moeite mailbox te bereiken vraagt op imap wachtwoord, en gaat dan niet verder

Windows10, laatste updates, Office 2019 laatste updates

 


Hier ook ineens vanavond een pop up bij outlook, dat hij geen contact kan maken met server.

 


We krijgen geen kpn reactie, ben niet van plan om lang aan de telefoon te hangen, ga dus maar offline!

 


Ik heb ze gebelt ze denken dat er een storing is maar wisten het nog niet zeker:thinking:


Ook hier problemen met pop.server en via KPN Webmail  lukt het ook niet.

Er zijn geen storingen op mijn postcode. Vreemd


Hier ook een storing. 


Ik krijg bovenstaande melding. Ook kan ik niet inloggen. Bij mijnkpn staat bovengenoemde melding


Precies hetzelfde hier heb er ook een topic van gemaakt uurtje terug


Ik krijg bovenstaande melding.  Hoe los ik dat op? 


is er al iets bekend of het een storing is heb  het zelfde probleem 

 


Hier (Rotterdam) werkt het weer.


welk postcode gebied bij mij 3043 nog niet


In mijn Telfort omgeving (nu dus ook KPN) diverse mailboxen verdwenen


In mijn Telfort omgeving (nu dus ook KPN) diverse mailboxen verdwenen

dat gaat niet goed maar van KPN hoor je nog niets  dat is vreemd 


In mijn Telfort omgeving (nu dus ook KPN) diverse mailboxen verdwenen

dat gaat niet goed maar van KPN hoor je nog niets  dat is vreemd 

Ik kijk morgen nog wel even maar tis raar dat bijvoorbeeld de mailbox van mijn dochter nu compleet verdwenen is. Kan deze ook niet opnieuw aanmaken. En elke keer als ik check, zijn er weer ander le mailboxen weg of ze zijn er ineens weer. Dacht dat het misschien te maken had met het overzetten van dingen van Telfort naar KPN. 


Hier Alkmaar nog steeds niets

 


Hier hetzelfde, hij geeft aan dat de mailserver unavailable is, en dat mijn wachtwoord niet klopt.

Webmail werkt ook niet.


Ik kan geen mail ontvangen op mijn i phone en MacBook

 


Hier nog steeds hetzelfde. Ik las op eerdere fora dat het vaker gebeurt. Iets met migreren van e-mail accounts naar nieuwe servers. Morgenochtend kijken of het weer over is. Wel vervelend dat dit zonder aankondiging gebeurt


Door te wachten op het moment dat KPN dit verholpen heeft.

Je kunt hier zelf niets aan veranderen.


Nu lijkt alles weer te werken!


Hier hetzelfde en ik dacht dat het aan mij lag.

Webmail geprobeerd, lukte niet. 

Geen storing volgens kpn. Dus dan maar wachtwoord aanpassen...maar dat lukte ook niet.

Tot ik het heldere moment had...forum.


en inmiddels onder het typen weer mail op postcode 2811 


Er was gisteren een storing. Bij mij werkt het weer. Bij jou ook? 


In mijn Telfort omgeving (nu dus ook KPN) diverse mailboxen verdwenen

Hallo @AlexandraDB , webmail valt onder het thuis abo en de thuisabo's vallen nog volledid onder TFT.

Â