Skip to main content

Ik krijg de bovenstaande melding heeft iemand daar op het moment last van?

Dit is in mijn kpn.id ik probeer in mijn webmail in te loggen dat lukt niet Dus ik dacht misschien is er abuse gepleegd dus even mijn wachtwoord wijzigen in id en toen deze melding

In mijn Telfort omgeving (nu dus ook KPN) diverse mailboxen verdwenen

dat gaat niet goed maar van KPN hoor je nog niets  dat is vreemd 

Ik kijk morgen nog wel even maar tis raar dat bijvoorbeeld de mailbox van mijn dochter nu compleet verdwenen is. Kan deze ook niet opnieuw aanmaken. En elke keer als ik check, zijn er weer ander le mailboxen weg of ze zijn er ineens weer. Dacht dat het misschien te maken had met het overzetten van dingen van Telfort naar KPN. 

Hallo @AlexandraDB , ik raakte begin deze week ook mijn hoofd e-mailadres kwijt in MijnTelfort terwijl ik er wel mee kan inloggen en gewoon kan gebruiken, dit gemeld bij TFT, de techneuten zijn op onderzoek.

Zaak loopt nog.


Door te wachten op het moment dat KPN dit verholpen heeft.

Je kunt hier zelf niets aan veranderen.

Hallo @wjb , er blijken zelfs mensen, onder wie ik, e-mail accounts kwijt te zijn als je in MijnKPN of MijnTelfort kijkt, ik ben mijn hoofd e-mailadres kwijt terwijl ik er wel mee kan inloggen in de webmail en ook gewoon mee kan verzenden en ontvangen, dit begin van de week gemeld en de techneuten onderzoeken het bij TFT.

 


@JanD 

Wat jij benoemt is een heel ander probleem. Er was gisteravond een grote storing. Ook ik had een kleine twee uur geen toegang tot inkomende e-mails. Dit probleem is opgelost. 


Beste,

 

Als ik probeer mijn webmail te bekijken dan, via Chrome van Google, dan klik ik op inloggen en vervolgens blijft hij maar laden maar komt er niks meer in beeld. Je blijft alleen die drie bolletjes zien dat hij probeert te laden.

Is er een storing of wat zou het kunnen zijn.

Groet Sven


Goedemorgen iedereen! Op dit moment kan je inderdaad mogelijk problemen ondervinden met het gebruik van de KPN email. We werken er hard aan om het op te lossen. De problemen begonnen gisteravond, zijn vannacht verholpen, maar lijken nu mondjesmaat weer te beginnen. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het vooral hier even weten. Wil je in dat geval ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als het gaat om een ander e-mailadres dan die van je KPN ID, vermeld deze dan even onder ‘persoonlijke opmerkingen'. We houden jullie op de hoogte en hopen dat het snel opgelost is. Excuses voor het ongemak!

 

Admin: bericht als antwoord gemarkeerd, zodat het bericht bovenaan het topic verschijnt.


Mjjjn email is niet bereikbaar KPN geeft aan geen storingen te hebben, ik zie onderstaand dat dit al eerder is voorgekomen hoe kan ik dit melden bij KPN zodat mijn email gewoon weer werkt is nu al 2 dagen.

Vast bedankt


Ik kan ineens mijn email niet openen 

niet op de pc niet op telefoon en ook niet via kpnwebmail ??


Bij mij zijn nu ook twee van onze vijf mailboxen niet te beheren.

Gisteravond was het alleen de mailbox van mijn zoon en nu ook mijn eigen mailbox.

Nu is het tijdelijk niet kunnen beheren van een mailbox tot daar aan toe maar het lijkt er op dat ik ook geen mails meer ontvang in de mailboxen die tijdelijk niet beheerd kunnen worden en dat ik ook niet kan inloggen in die mailboxen.

Dat maakt het natuurlijk wel een dingetje met prioriteit "zeer urgent".


Ik kan niet in mijn emailaccount. Ergens op MijnKPPN heb ik de mededeling gevonden mailbox niet beheerbaar. Betreft dat een storing van KPN of is er iets met mijn account?


ik ontvang al sinds gisteravond geen email meer.


Beste,

 

Ik heb gisterenavond mijn wachtwoord van mijn kpn-mail veranderd. Sindsdien werkt de mail niet naar behoren. Ik heb vanochtend wel een mail binnengekregen, maar niet alle mail komt aan. Beter gezegd, de meeste mail niet. Ik heb de mail ook doorgestuurd naar mijn gmail, en daar komt ook alleen de mail aan die ik ook in mijn kpnmail heb binnengekregen. Het lijkt dus soms wel tot stand te komen, maar meestal niet. Ik kreeg mijn Blendl-vanochtend wel binnen, maar daar niets in over een storing KPN. 😉 IK kan wel  mail versturen, zo lijkt het. Heeft iemand een idee. Ik heb de problemen zowel met webmail als ook op mijn Samsung S7 en Ipad. Iemand een oplossing?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Hallo @Cees van Beek , is bij KPN bekend, aan een oplossing wordt gewerkt, zie elders binnen dit forum.

 


Hallo iedereen, ik heb inmiddels nog een aantal berichten naar dit topic verplaatst. De oplossing lijkt helaas nog niet in zicht. We werken er onverminderd hard aan, maar ik heb op dit moment helaas geen concrete update. 


Inmiddels bij mij opgelost iedereen bedankt voor de inzet


Hallo @Simone70 ,
Er zijn op moment wat problemen met de email van KPN. Zie hier .


Beste @Sikke1, voorzichtig goed nieuws! Ik heb nog geen afmelding ontvangen, dus kan niet bevestigen dat de gehele verstoring opgelost is. Ik houd jullie op de hoogte. 


Ook hier lijkt het probleem verholpen te zijn.


Zojuist getest met Windows 10 mail. Werkt gewoon goed. De berichten kwamen normaal binnen. Verzenden heb ik niet getest. 


11:34 Alles lijkt gewoon te werken, mail ophalen via Outlook (Office én mobiel) en via webmail geeft denk ik correct resultaat


Wat fijn dat alles gewoon weer lijkt te werken! Bedankt voor het doorgeven allemaal! Zodra ik vanuit onze kant ook bevestiging krijg dat het daadwerkelijk opgelost is, zal ik een update plaatsen. Ik verwacht dit na 12 uur te kunnen doen. 


@Marcia_ ik moet eerlijk zeggen dat ik nergens last van gehad, gisterenavond gewoon met me mail kunnen werken, en de berichten kwamen gewoon binnen. En nu nog steeds, ik heb niks van die storing gemerkt. 😉


Merkwaardig, heb er ook niets van gemerkt. Had al veel eerder last van storingen. :slight_smile:


Het was ook absoluut geen algemene storing.

Gisteravond was alleen de mailbox van mijn zoon getroffen en vannochtend was ook mijn mailbox niet benaderbaar. De mailboxen van mijn vrouw en dochters zijn verschoond gebleven van deze problematiek.


Kreeg net de volgende melding te zien toen ik een mail wou openen:

Fout tijdens het lezen van de berichtinhoud

Verbinding met server dovecotproxy-asd.so.kpn.org werd geweigerd of overschreed de toegestane tijd bij het maken van een verbinding. Probeer het alstublieft later nog een keer.

Later kon ik de mail alsnog lezen.


Werkt alles nu wel goed? Of is dit een melding die je nog steeds regelmatig terugziet?Â