Skip to main content

Krijg steeds bovenstaand venstertje. Niets helpt om het weg te krijgen (wel voor even, maar het komt weer terug) . Ben ik gehackt, of wat heeft dit te betekenen?

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Blijkbaar stonden er privacy dingen op jouw screenshot en daarom is het weggehaald. Staat er ook een tekst bij? Werkt je mail nog wel?


Mijn mail werkt nog wel, er staat: geef uw gebruikersnaam en het wachtwoord voor de volgende server": server smtp. kpnmail.nl. Dan mijn e mailadres, en dan wachtwoord. Onderaan kun je op OK klikken of annuleren. Beide helpt niet. wachtwoord veranderen ook niet. 

Er verschijnt ook af en toe een venstertje met een andere server, met dezelfde vraag.


Ok! Dus je krijgt nog wel gewoon mail binnen in je mail programma. maar ook deze foutmelding?

Ik vermoed dat er dan meerdere e-mail accounts in jouw mail programma staan. Kun je dat eens controleren bij de instellingen? Als er een ongebruikt account in staat kun je proberen die te verwijderen. (pas hier wel mee op. als je op IMAP basis werkt kun je ook ongewild mail verwijderen)