Skip to main content
Vraag

Melding om mijn identiteit te verifiëren na openen van e-mail app

• March 20, 2026
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik krijg bij het openen van de email op mijn telefoon de volgende melding:
Tips
U moet uw identiteit verifiëren om dit account te gebruiken. Tik hieronder op uw account om in te loggen.

Log opnieuw in
Er is een probleem bij het inloggen van uw account. Voer uw wachtwoord opnieuw in. Als u uw wachtwoord onlangs hebt gewijzigd, moet u het nieuwe wachtwoord invoeren.

Ik krijg na deze melding ook geen nieuwe emails meer binnen en bij “verzenden/ontvangen” komt een foutmelding.

3 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • March 20, 2026

Welkom ​@Geraldino1!

Aan de melding te zien, gok ik dat het om een iPhone gaat?

Je kunt via Instellingen --> Mail --> Accounts opnieuw inloggen om je identiteit te verifiëren.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • March 22, 2026

@Geraldino1 

Heb je wel de authenticatie/verificatie opties aangevinkt en/of ingevuld ? Zelfs als er bij staat dat het “optioneel” is.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Geraldino1, welkom bij de community! 😊 Goed dat je dit hier meldt, ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is als je geen mails meer ontvangt.

Mag ik eerst even vragen:

• Om wat voor telefoon gaat het (bijvoorbeeld iPhone of Android)?
  • En via welke mailapp gebruik je je e-mail (bijvoorbeeld de standaard Mail-app, Outlook, Gmail, etc.)?

Dan kunnen we gerichter met je meekijken. De reacties van ​@bnh en ​@WMG-N gaan al de goede kant op goed om hier naar te kijken, want deze melding betekent meestal dat je account opnieuw geverifieerd moet worden. Laat het even weten, dan helpen we je verder!