Skip to main content
Antwoord

Melding 'Serveridentiteit niet geverifieerd' op iPad en werk niet goed

• November 4, 2025
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een I-PAD type A1893. Ik heb de laatste software-update gedaan en nu krijg ik de melding Serveridentiteit niet geverifieerd. Ook werkt de I-pad niet meer naar behoren. Is er een oplossing?

Beste antwoord door WMG-N

@Forum RV 

Ik denk dat de update niet helemaal perfect geprogrammeerd was. Ik zou dit direct melden bij Apple.

Het volgende wil nog wel eens helpen als je alleen IMAP accounts hebt: maak een extra account  aan. Werkt dat account dan wel ? Je kunt ook een POP account aanmaken maar dan moet wel een optie aanvinken die een kopie van de email op de (KPN) emailservers laat staan.

3 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • November 4, 2025

@Forum RV 

Ik denk dat de update niet helemaal perfect geprogrammeerd was. Ik zou dit direct melden bij Apple.

Het volgende wil nog wel eens helpen als je alleen IMAP accounts hebt: maak een extra account  aan. Werkt dat account dan wel ? Je kunt ook een POP account aanmaken maar dan moet wel een optie aanvinken die een kopie van de email op de (KPN) emailservers laat staan.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 4, 2025

Dank uw wel voor uw antwoord. Ik heb hem weer aan de praat gekregen met hulp van Apple.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 5, 2025

Hi ​@Forum RV, welkom op de community!

Ik zie dat WMG-N je al de tip heeft gegeven om hierover aan de bel ter trekken bij Apple, fijn om te lezen dat het via die weg gelukt is! Weet je nog wat je precies heft gedaan om alles weer aan de praat te krijgen?