Skip to main content
Beantwoord

Melding verificatie accountnaam of wachtwoord mislukt bij KPN mail overzetten naar Macbook

• 1 februari 2025
  • 6 reacties
  • 54 keer bekeken

hallo,

ik heb een nieuwe MacBook en wil mijn kpnmail adres daar op zetten dat ik mijn mails kan ontvangen.

de iCloud heeft ie wel over gezet maar het kpnmail adres niet.

ik probeer het toe te voegen maar bijgeeft iederekeer dit aan ( verificatie van accountnaam of wachtwoord mislukt)

iemand die weet hoe ik dat kan oplossen?

op mijn iPhone en mijn oude iMac doet het wel gewoon.

mvg Vincent

Beste antwoord door Maja van KPN

Hmm, de melding blijkt dus hardnekkig te zijn ​@vincentsegers ðŸ˜• Zou je eens kunnen controleren of het met je nieuwe wachtwoord wél lukt om in te loggen via de online Webmail omgeving?

Als dat goed gaat, zou het in Apple mail ook moeten lukken, met dezelfde gegeven. Kies je bij het instellen wel voor 'Andere Mail-account'? Dat is wel erg van belang, anders kom je niet op het punt waar je de servergegevens in kunt vullen.

Bekijk origineel

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8012 reacties
  • 1 februari 2025

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14669 reacties
  • 3 februari 2025

Hi ​@vincentsegers, ik zie dat JanD je al goed op weg heeft geholpen en hoop dat het je gelukt is om het goed in te stellen!

Mocht je toch nog hulp nodig hebben, of je hebt aanvullende vragen, dan horen we het uiteraard graag ðŸ™‚

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 3 februari 2025

Hallo Maja,

nee het lukt niet om mijn kpnmail op de MacBook aan de gang te krijgen .

ik heb al een nieuw wachtwoord aangemaakt maar hij blijft aangeven verificatie van accountnaam of wachtwoord mislukt?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14669 reacties
  • Antwoord
  • 5 februari 2025

Hmm, de melding blijkt dus hardnekkig te zijn ​@vincentsegers ðŸ˜• Zou je eens kunnen controleren of het met je nieuwe wachtwoord wél lukt om in te loggen via de online Webmail omgeving?

Als dat goed gaat, zou het in Apple mail ook moeten lukken, met dezelfde gegeven. Kies je bij het instellen wel voor 'Andere Mail-account'? Dat is wel erg van belang, anders kom je niet op het punt waar je de servergegevens in kunt vullen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 7 februari 2025

ja dat lukt ,het is nu gelukt.

dank je wel.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14669 reacties
  • 7 februari 2025

Ah kijk aan, heel fijn dat het nu gelukt is ​@vincentsegers ðŸ˜ƒ Bedankt dat je het nog even hebt laten weten!