Skip to main content

Wat moet doen of wat is er aan de hand als de ontvanger een mail van mij krijgt en dit er bij staat:

 

WARNING: Your email security system has determined the message below may be a potential threat.

It may pose as a legitimate company, tricking victems into revealing personal information.

 

Of you do not know the sender or cannot verify the integrity of the message, please do not respond or click on links in he message. Depending on the security stettings, clickable URLs may have been modified to provide additional security.

 

Groet,

PumaJ

Hallo @PumaJ ,

Welkom op het forum. Wat een vreemd verhaal! Kun je mij een privébericht sturen met daarin je e-mailadres vermeld? Ik ga dan eens even kijken of ik iets kan vinden.


Welkom @PumaJ! Dat is een gekke melding. Raymondt kan je hier heel goed mee helpen 🙂 Ik lees graag (mee) in je topic hoe het is afgelopen, laat het ook gerust weten als je vragen hebt natuurlijk.


@PumaJ Ik heb in je topic geen nieuwe reacties meer gezien, ik hoop dat dit een goed teken is. Zo niet of als je vragen hebt, laat het gerust weten.