Skip to main content

Op dit forum heb ik teruggelezen dat als je via je webmail spam met de linkermuisknop als geen spam markeert na verloop van tijd het systeem leert herkennen dat het geen spam is.

Wat is het geval. ik krijg mijn werkplanning via de mail toegestuurd van Albert Heijn, maar het mailsysteem blijft het maar in de spambox gooien. Erg onhandig.

Weet iemand hier de oplossing voor?

Je zou kunnen kijken of je die mails wel in jouw inbox terecht komen als je in webmail de afzender bij de vertrouwde verzenders plaatst.

 


Hoi @EJ0604. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat deze e-mail in jouw spambox terecht komen. Ik zie dat wjb al een mogelijke oplossing heeft gegeven, heb je dit al kunnen testen? Als dit het probleem niet verhelpt, dan horen we dat graag van je!


Hoi @EJ0604. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat deze e-mail in jouw spambox terecht komen. Ik zie dat wjb al een mogelijke oplossing heeft gegeven, heb je dit al kunnen testen? Als dit het probleem niet verhelpt, dan horen we dat graag van je!

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het probleem is verholpen. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer