Skip to main content

Ik kreeg een bericht van KPN dat derden toegang hebben tot mijn email account en uit voorzorg mijn email is geblokkeerd. Ik moest mijn wachtwoord wijzigen. Dit lukte helaas niet, het is een @planet.nl adres, dat ik  niet niet in Mijn KPN kan wijzigen.

Na enig zoekwerk zag ik dat dit een single email adres is van mij met Klantnummer *******

Ook heb ik een alles ineen abonnement met Klantnummer *******

Hoe nu verder.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @hmink01 even bellen met 0800 0402 en haal je klantnummers even weg i.v.m. privacy.

 


Hallo @hmink01, welkom op het forum! Je kunt het tweede abonnement koppelen aan je KPN ID. Daarna kun je dan via de email beheerpagina email.kpn.com (waar je inlogt met je KPN ID) ook het losse mailaccount beheren. 

Dit koppelen kan via de webversie MijnKPN  door te gaan naar Producten > Product toevoegen. Kies voor Thuis en kies dan bij de volgende optie voor nee. Je kunt het abonnement dan via het klantnummer koppelen. 

In de MijnKPN app kan het direct vanaf het eerste scherm dat je ziet. Onderaan vind je de optie ‘Abonnement toevoegen’. Klik daarop, en kies voor Thuis. En kies dan bij de volgende optie voor nee. Je kunt het abonnement dan via het klantnummer koppelen. 

 

Wat ook een optie is, is om het mailaccount over te zetten naar je vaste abonnement. Hier kan ik je bij helpen.

Dit kan wel alleen door het mailaccount als alias onder een van je andere mailboxen te plaatsen. Als je nog geen 6 mailboxen hebt, dan kun je ook eerst een nieuwe mailbox aanmaken waar we het losse adres onder kunnen hangen. Als je dit zou willen, laat het hier weten. Zet dan, in je forumprofiel, in het veld ‘persoonlijke opmerking’ het mailadres waar het om gaat. En ook de mailbox waar hij onder mag komen te hangen. Vul daarnaast, ter verificatie, ook nog even de naam- en adresvelden in.