Skip to main content
Antwoord

Mijn e-mail kan niet worden afgeleverd om dat deze geblokkeerd is door het spamfilter van KPN

• September 3, 2025
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

Oorspronkelijke titel bericht: foutmelding Uw bericht kan niet worden afgeleverd omdat het bericht door het KPN-spamfilter als virus, spam, phishing wordt gezien of is geblokkeerd.

Hoe krijg ik dit probleem opgelost

Admin: titel aangepast

Beste antwoord door Willyvandorst

IK kreeg de volgende reactie van KPN:

Bedankt voor uw bericht. De problemen die u in uw bericht omschrijft worden veroorzaakt doordat de berichten worden tegengehouden door onze spamfilters.

De filters van onze leverancier zijn op ons verzoek aangepast en u zou de berichten weer zonder problemen moeten kunnen verzenden of ontvangen.

5 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 3, 2025

Zonder de inhoud te hoeven te weten. Wat is de context van de mail? En is het een doorgestuurde mail, oftewel een forward? 

Je kan de mail ook doorsturen naar:  abuse@kpn.com.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 3, 2025

Stuur diezelfde mail eens naar jezelf, komt die dan ook niet aan?

Welk mailprogramma gebruik je, de standaard webmail of anderszins?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 3, 2025

IK kreeg de volgende reactie van KPN:

Bedankt voor uw bericht. De problemen die u in uw bericht omschrijft worden veroorzaakt doordat de berichten worden tegengehouden door onze spamfilters.

De filters van onze leverancier zijn op ons verzoek aangepast en u zou de berichten weer zonder problemen moeten kunnen verzenden of ontvangen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 3, 2025

Dit kreeg ik van KPN terug

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 3, 2025

Hopelijk is het nu opgelost.