Skip to main content
Beantwoord

Mijn e-mail wachtwoord werkt ineens niet meer

• 3 juni 2025
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Hallo, 

ik moet sinds vandaag mijn email account weer verifiëren. alleen nu pakt hij mijn huidige wachtwoord niet meer. hoe kan dit? en als ik het probeer te wijzigen kom ik ook niet verder. kan iemand mij helpen? 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@email wachtwoord 

Wat bedoel je met verifiëren?

Toch hopelijk geen mail die zogenaamd van KPN afkomstig was want dat is bijna zeker een phishing bericht.

Of kreeg je een pop-up van je mailprogramma om je wachtwoord in te vullen?
Dat kreeg ik namelijk net ook 1 keer, maar het beste kan je dat gewoon wegklikken zonder iets aan te passen.
Waarschijnlijk een kleine storing in de verbinding of de mailserver.

Kan je met de huidige inlog gegevens nog wel inloggen via KPN webmail, als dat werkt is je wachtwoord niet veranderd en zou je dat weer moeten kunnen gebruiken in je mailprogramma.

Waarom lukt het niet om het wachtwoord van je mailaccount aan te passen via https://email.kpn.com ?

Krijg je dan een foutmelding en zo ja welke?

Bekijk origineel

2 reacties

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 3 juni 2025

Hallo ​@email wachtwoord 

Wat bedoel je met verifiëren?

Toch hopelijk geen mail die zogenaamd van KPN afkomstig was want dat is bijna zeker een phishing bericht.

Of kreeg je een pop-up van je mailprogramma om je wachtwoord in te vullen?
Dat kreeg ik namelijk net ook 1 keer, maar het beste kan je dat gewoon wegklikken zonder iets aan te passen.
Waarschijnlijk een kleine storing in de verbinding of de mailserver.

Kan je met de huidige inlog gegevens nog wel inloggen via KPN webmail, als dat werkt is je wachtwoord niet veranderd en zou je dat weer moeten kunnen gebruiken in je mailprogramma.

Waarom lukt het niet om het wachtwoord van je mailaccount aan te passen via https://email.kpn.com ?

Krijg je dan een foutmelding en zo ja welke?

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@email wachtwoord, welkom op de community. Net als GeSp ben ik benieuwd waar je precies tegenaan loopt. Kan je er meer over vertellen over wat er precies speelt, en of de tips van GeSp hebben geholpen?

Reageer