Skip to main content

Ik krijg weer geen mail binnen en kan geen mail versturen. Ik zit nu in het buitenland en dat is vervelend. Gisteren is hij weer geblokkeerd nadat ik eerst ruim 200 mails heb binnengekregen 

Hoi @cees10041967 
Het zou makkelijker zijn als je ons wat meer verteld,
b.v. de foutmelding die je krijgt
en waarom je mail eerder geblokkeerd werd...


Hij geeft aan fout in mijn account, ik heb een mail gekregen dat KPN dacht dat mijn mail gehackt zou zijn en heeft aangeven via mail dat ik weer kan mailen. Dat is even gelukt maar nu weer geen mailverkeer mogelijk


Admin: screenshot verwijderd. Bevatte privacygevoelige informatie


Gebruik je geen unieke wachtwoorden voor al je accounts op internet? Dan is de kans groot dat iemand een uitgelekt wachtwoord combineert met je KPN Mail.

Vul je e-mail adres hier eens in:

https://haveibeenpwned.com/


Mijn advies: Zet altijd 2FA aan op de KPN ID waarmee je jouw abonnement beheert. Hiermee voorkom je dat derden in kunnen loggen met jouw KPN ID ookal hebben ze jouw wachtwoord bemachtigd.


Ik krijg weer geen mail binnen en kan geen mail versturen. Ik zit nu in het buitenland en dat is vervelend. Gisteren is hij weer geblokkeerd nadat ik eerst ruim 200 mails heb binnengekregen 

Is dat via de webmail of een eigen mailprogramma @cees10041967 ?

 


Hij geeft aan fout in mijn account, ik heb een mail gekregen dat KPN dacht dat mijn mail gehackt zou zijn en heeft aangeven via mail dat ik weer kan mailen. Dat is even gelukt maar nu weer geen mailverkeer mogelijk

Hi @cees10041967, het is voor ons een beetje lastig om te zeggen wat hier aan de hand kan zijn, daarom wil ik je aanraden om te mailen met abuse@kpn.com. Daar kan je ook mee mailen als je mail geblokkeerd is en ze kunnen je daar meer uitleg geven over wat er precies gaande is!