Skip to main content

Het email adres dat ik gebruik is vorig jaar gekoppeld aan mijn KPN account. Onlangs ontving ik een bericht van een andere partij dat dit email adres ook nog bij die andere partij bestaat. Kan ik dit zonder problemen beëindigen bij deze partij?

 

Hallo @LennyF ,

Ja, als je de mogelijkheid hebt kun je jouw e-mailadres bij die andere "partij" (laten) verwijderen in Mijn KPN van die "partij". 

Maar check wel of jouw e-mailadres in jouw eigen MijnKPN gewoon vermeld staat.  Want anders ontvang je dadelijk geen e-mails meer…..


Hoi,

 

dank voor je reactie. De andere partij heeft geen KPN account dit is een andere provider. 

Dan kan ik het dus gerust laten verwijderen?


Dan kun je het daar (laten) verwijderen. Mits je het e-maladres uiteraard wel goed bij KPN hebt geregistreerd. 


Hallo @LennyF 

 

Als dat geen KPN emailadres is en het ondergebracht is bij die andere partij dan zal het ophouden te bestaan als je het daar beëindigd.

In dat geval zal je het emailadres wat je gebruikt voor MijnKPN moeten wijzigen.

Welke domeinnaam heeft dat emailadres (dat is het gedeelte achter het @)?


@planet.nl


@planet.nl kun je gewoon bij KPN blijven gebruiken.

Planet is één van de "voorlopers" van KPN-internet. Planet is ooit overgenomen door KPN. 

Dus als je jouw planet.nl e-mailadres geregistreerd hebt staan in MijnKPN, dan is het verder prima. Je kunt het dan bij die andere "partij" (laten) verwijderen. 

Je kunt bij KPN e-mailadressen instellen die eindigen op:

@kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @snelnet.net, @on.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsnet.nu, @onsneteindhoven.nl, @onsnetnuenen.nl, @xs4all.nl, @telfort.nl, @tip.nl, @tiscali.nl en @tiscalimail.nl. 

bron : https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm

 


Hallo @LennyF ik zou ook meteen de bijbehorende wachtwoorden veranderen om misbruik te voorkomen.